KOBIECA TWARZ ROKU Bransoletki dla laureatek naszej akcji zaprojektuje i wyprodukuje Salon Jubilerski J'ADEMI

Akcja specjalna KOBIECA TWARZ ROKU

Wideo

Zobacz galerię (0 zdjęć)
Dziesięć pań z każdej kategorii pokoleniowej, które w akcji Kobieca Twarz Roku zdobędą najwięcej głosów, otrzyma wyjątkowy upominek - bransoletkę z limitowanej serii tylko dla laureatek naszego konkursu, która została zaprojektowana i wyprodukowana przez renomowaną firmę jubilerską J'ADEMI. O tegorocznych trendach w branży jubilerskiej rozmawiamy z współwłaścicielkami firmy - Kamilą Suczyńską i Martą Kałmuczak.

Co jest największym hitem w trendach biżuteryjnych w tym roku?
- W ostatnim czasie nasze klientki decydują się na długie kolczyki lub koła. Od kilku lat nie gaśnie moda na naszyjniki celebrytki (subtelne łańcuszki, które nosi się lekko opięte na szyi). Obowiązkowym elementem biżuterii w stylu boho jest łapacz snów - indiański amulet, który ma chronić śniącego przed koszmarami. Na topie jest również biżuteria, które niesie ze sobą przekaz lub nawiązuje do pasji - idealnym prezentem dla osoby, która uwielbia podróżować będzie wisiorek z kulą ziemską lub kompasem. Popularnymi wzorami są również skrzydła, nieskończoność, drzewo życia, jaskółka, serce czy krzyż.

Jakie są najnowsze trendy ślubne? Po jakie obrączki najchętniej sięgają przyszli nowożeńcy?
- Zakochani najczęściej wybierają platynę lub złoto ponieważ są to dwie najbardziej popularne opcje także na pierścionki zaręczynowe, a to właśnie do nich dopasowywane są obrączki. Chętnie kupowane są obrączki wielobarwne - połączenie żółtego i białego złota. Sporo pań chce też by ich obrączkę zdobił maleńki diamencik lub cyrkonia. Hitem są komplety obrączek, na których umieszczone jest przepołowione serce - połowa serca na damskiej, a druga połowa na męskiej.
Narzeczeni nie muszą mieć dwóch identycznych wzorów, każde z nich może wybrać obrączkę według własnych upodobań. Jest to pamiątka na całe życie, dlatego pary młode często decydują się na grawerunek. Kiedyś standardem był zapis daty ślubu, inicjały lub imiona. Dziś coraz więcej par wybiera bardziej wyszukane, oryginalne sentencje lub motywy, które są symbolem ich związku.

Jakie dodatki do sukni ślubnej wybierają Panny Młode?
- Biżuteria dobierana jest do stylu wesela, rodzaju sukni ślubnej czy też fryzury. Panny Młode, które organizują swoje wesele w klimacie rustykalnym sięgają po motywy florystyczne. Do stylu glamour idealnie pasują błyszczące cyrkonie i wiszące kolczyki. Do sukni z dekoltem polecamy długie naszyjniki, które świetnie wysmuklają szyję. Biżuteria minimalistyczna sprawdzi się przy sukniach nowoczesnych - lejących, z gładkich materiałów, z długimi rękawami.

Kiedy i jak zrodził się pomysł na otwarcie Waszego sklepu jubilerskiego oraz ja wyglądały początki działalności?
- Z biżuterią jesteśmy związane od dziecka, ponieważ rodzice prowadzą dużą hurtownie jubilerską. Pomysł na otworzenie sklepu stacjonarnego narodził się, gdy nasze dzieci podrosły, a my zyskałyśmy więcej czasu. Rozpoczęcie działalności wbrew pozorom poszło nam bardzo sprawnie, z roku na rok salon się powiększał, a klientów przybywało. Obalamy przesądy o pechowym piątku, ponieważ otworzyłyśmy biznes w piątek trzynastego, a dodatkowo w 2013 roku - same trzynastki, które okazały się szczęśliwe.

Skąd wzięła się nazwa sklepu?
- Są to pierwsze litery imion naszych dzieci: Jakub, Dominik, Emilia, Michał, aby nadać nazwie elegancji wymawiamy ją używając języka francuskiego.

- A kiedy powstał sklep internetowy?
- Po dwóch latach od otworzenia sklepu stacjonarnego powstał nasz sklep internetowy, który cały czas się rozwija. Na razie jesteśmy bardziej skupione na sprzedaży stacjonarnej, ale zmieniający się rynek skłania nas, aby udoskonalać sprzedaż online.

Jak wygląda droga od projektu do produkcji?
- Biżuterie ze srebra zlecamy do wyprodukowania na zewnątrz, natomiast na miejscu tworzymy biżuterie z koralików czy perełek i jest to nasza inwencja twórcza. Nie używamy do tego maszyn, korzystamy jedynie ze swojej wyobraźni i rąk. Przy bransoletkach tego typu istnieje możliwość dodania zawieszki z grawerem, który też wykonujemy na miejscu.

Skąd czerpią Panie inspiracje na swoje kolekcje? Obserwujecie rynek, chodzicie na wystawy, podróżujecie w poszukiwaniu oryginalnych wzorów?
- Inspiracje czerpiemy z wystaw i targów, które odbywają się kilka razy w roku w największych miastach w Polsce. Nasze klientki przy wyborze biżuterii inspirują się celebrytami, więc my również na bieżąco śledzimy trendy, które promują polskie gwiazdy.

Które okazje i święta generują największy ruch w Waszym sklepie?
- Boże Narodzenia i czas Komunii Świętych. W okresie grudniowym sprzedaż trwa cały miesiąc. Z okazji świąt obdarowywane biżuterią są nie tylko Panie, ale również Panowie! Coraz popularniejsza staje się biżuteria męska.

Do jakich kobiet kierują Panie swoją biżuterie?
- Naszą biżuterię kierujemy do Pań w różnym wieku, w naszym asortymencie znajduje się biżuteria dla dzieci, dla nastolatek, dojrzałych kobiet i seniorek. Stawiamy na różnorodność, każda klientka traktowana jest indywidualnie.

Jakie mają Panie plany związane z rozwojem firmy w najbliższych latach?
- W najbliższym czasie skupimy się na rozwoju sprzedaży internetowej oraz na nowym projekcie, który niedawno wprowadziłyśmy w życie czyli Suprise Candle - niebanalny pomysł na prezent w postaci świeczki, w której ukryta jest biżuteria niespodzianka! Pomysł na połączenie zapachu i biżuterii chodził nam po głowie od dwóch lat i wreszcie zrealizowałyśmy kolejne marzenie!

Dodaj ogłoszenie