reklama

Kampanie „Stop golasom” oraz „Turysto, szanuj Sopot” nagrodzone podczas Regionalnych Obchodów Światowego Dnia Turystyki

EAZaktualizowano 
Podczas tegorocznych Regionalnych Obchodów Światowego Dnia Turystyki, miasto Sopot zostało nagrodzone za przeprowadzone latem kampanie promocyjne „Stop golasom” oraz „Turysto, szanuj Sopot”. Obie akcje odbiły się szerokim echem w całym kraju i odniosły efekt.

Kampania „Stop golasom”

- Kampania „Stop golasom” zwraca uwagę na niestosowność zachowania osób, które w plażowych strojach, bez spodni lub koszulek, pojawiają się na ulicach miasta i w ogródkach gastronomicznych – wyjaśniają sopoccy urzędnicy.

W ramach akcji wydrukowane zostały plakaty oraz naklejki z hasłem „Nieubranych klientów nie obsługujemy”, które miały przypominać o tym, że chcąc spacerować po mieście i korzystać z punktów gastronomicznych, trzeba się ubrać. W projekt włączyło się wielu przedsiębiorców z całego Sopotu, z których większość to właściciele branży gastronomicznej.

Kampanie „Stop golasom” oraz „Turysto, szanuj Sopot” nagrodzone podczas Regionalnych Obchodów Światowego Dnia Turystyki
mat. prasowe

Czytaj także

Kampania „Turysto, szanuj Sopot”

- Kampania „Turysto, szanuj Sopot” zwraca z kolei uwagę na kilka aspektów: uszanowanie spokoju sąsiadów, czystość, korzystanie z toalet publicznych oraz prawidłowe parkowanie – tłumaczą dalej sopoccy urzędnicy.

W ramach podjętych działań wydrukowane zostały plakaty, które pojawiły się w przestrzeni miejskiej oraz zostały przekazane do spółdzielni, zarządców nieruchomości oraz mieszkańców zainteresowanych ich samodzielnym wywieszeniem. Taki savoir-vivre kulturalnego turysty został wydrukowany również na okładkach folderów turystycznych, dostępnych w dziesięciu wersjach językowych.

Kampanie „Stop golasom” oraz „Turysto, szanuj Sopot” nagrodzone podczas Regionalnych Obchodów Światowego Dnia Turystyki
mat. prasowe

Czytaj także

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie