Jula premiuje lojalnych klientów

AIP
Lukasz Zarzycki / Polska Press
Udostępnij:
Od środy 15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacjonarnych.

15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacjonarnych.

Program lojalnościowy JulaPro stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Stanowią oni jedną z kluczowych grup odbiorców sieci multimarketów Jula, która oferuje nie tylko wyposażenie umożliwiające bezpieczną i efektywną pracę, ale także odzież roboczą i akcesoria sprawdzonych marek.

- Program JulaPro to duży krok w spełnianiu potrzeb klienta biznesowego Jula. Oferta Jula - jedynej w Polsce sieci sklepów detalicznych opartych na skandynawskim formacie multimarketu – skierowana jest do klientów, którzy szukają wielu produktów w jednym miejscu, a jednocześnie oczekują najwyższej jakości w połączeniu z korzystną ceną. Wierzymy, że program w Polsce powtórzy sukces tych, które od roku działają na terenie Szwecji i Norwegii – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Program oparty jest na zasadzie „3 razy PRO”: PROsty system rabatowy, PROfesjonalna obsługa, PROdukty dla specjalistów. Przystępując do JulaPro, klient może korzystać z ofert specjalnych oraz systemu, pozwalającego na uzyskanie rabatu w wysokości od 2 do 10 proc, na którego wysokość wpływa saldo zakupów dokonanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rabat naliczany jest bezpośrednio przy kasie.

Program JulaPro to przyjazne dla użytkownika rozwiązanie, którego dużym udogodnieniem jest aplikacja mobilna, dostępna w Google Play i Apple Store. Daje ona możliwość zarządzania zakupami w prosty, szybki sposób, a jej liczne funkcjonalności, jak historia zakupów czy faktur, zapewniają pełną kontrolę nad procesem zakupów.

– Wciąż intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sklepów stacjonarnych. W tym momencie naszej ekspansji chcemy rozwijać się przede wszystkim w dużych miastach oraz wzmocnić naszą obecność w aglomeracjach, w których już posiadamy nasze sklepy - dodaje Tomasz Wienke.

W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób.

To może Cię zaciekawić; KLIKNIJ i przeczytaj!

Tanie linie lotnicze nie zawsze gwarantują tanie i punktualne przeloty. Ale jesli się odpowiednio przygotujemy...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska elektromobilność w liczbach

Wideo

Materiał oryginalny: Jula premiuje lojalnych klientów - Strefa Biznesu

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

A
Adam
Ja kupuje odzież roboczą na www.vestim.pl i jestem zadowolony tanio i wysoka jakosć
Przejdź na stronę główną Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie