Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak zwiększyć ruch na stronie - reklamy Google AdWords i pozycjonowanie organiczne

materiał partnera

W czasach gdy większa część rynku handlowego otwarcie wiąże się z działalnością online, od ilości odwiedzin na naszej stronie w prostej linii zaczyna zależeć powodzenie biznesu oraz rozpoznawalność marki. Naturalnie im więcej internautów trafia na założoną przez nas witrynę, tym więcej klientów udaje nam się zdobyć za pośrednictwem internetu. Co jednak zrobić, kiedy absolutnie nie mamy pojęcia jak zwiększyć ruch w naszym serwisie WWW? Oto dwie pomocne metody, które pozwolą wam wrócić na czołowe miejsca w rankingach sprzedaży.

Podstawa marketingu w sieci – SEO

SEO to skrót od search engine optimization, jest to usługa której celem pozostaje taka optymalizacja zawartości danej strony, by ta zyskała jak najwyższą pozycję w zestawieniach Google. W ten sposób jeśli nasz potencjalny klient wpisze w okienko wyszukiwania określone związane z naszą branżą słowo lub frazę, rezultaty zapytania zwrócą naszą witrynę znajdującą się w czołówce wyników. Jak wskazują badania największym zaufaniem użytkowników sieci cieszą się tak zwane rezultaty organiczne, które są wyświetlane zaraz po pierwszych opłaconych pozycjach. Pozycjonowanie stanowi działanie skuteczne i trwałe. Nawet jeśli czasem na efekty trzeba poczekać określoną ilość czasu, z pewnością warto wybrać ten sposób przyciągania użytkowników na naszą stronę. Jest to nie tylko metoda bardziej opłacalna, ale też raczej niemożliwa do ominięcia w przypadku zarówno konkurencyjnych jak i mniej konkurencyjnych branż – konstatuje specjalista w dziedzinie pozycjonowania z Afterweb.pl

Adwords jako alternatywa lub rozszerzenie SEO

Często zdarza się tak, że w trakcie czekania na rezultaty kampanii pozycjonowania musimy sięgnąć po dodatkową promocję, aby niemal natychmiast móc cieszyć się podwyższonym wskaźnikiem odwiedzin i zakupów. Takie rozwiązanie gotowe „od ręki” oferują nam linki sponsorowane. Są to specjalnie przewidziane przez wyszukiwarkę miejsca do reklamowania, gdzie z powodzeniem możemy umieścić odsyłacze do naszego serwisu. Działa to analogicznie do SEO z tym, że pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest opłacona. Dzięki temu użytkownik poszukując czegoś po słowie lub frazach kluczowych dla naszego biznesu trafi bezpośrednio na nasz komunikat. Na tym jednak nie koniec rewelacji, przy odpowiednim skonfigurowaniu narzędzia Adwords zapłacimy nie za każde wyświetlenie reklamy, ale tylko za konkretne przypadki kliknięcia w nasz baner. Taka sytuacja sprawia, że w praktyce obciążani jesteśmy jedynie kosztami skutecznej promocji – płacimy za potencjalnego klienta z prawdziwego zdarzenia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki