Innowacyjność systemu Heatnet polega na zbieraniu danych z różnych źródeł, przez co usprawnia planowanie nowych inwestycji i remontów, a także wspomaga proces reakcji w razie awarii.
Pracownicy GPEC mają teraz szybki dostęp do ogromnych zasobów informacji zgromadzonych w jednej bazie, co istotnie wpływa na podwyższenie standardów obsługi klientów. Dzięki temu m.in. mieszkańcy są szybciej informowani o ewentualnych przerwach w dostawie ciepła.
Strefa Biznesu - Kiedy należy ci się odszkodowanie za opóźniony lot?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?