Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdańsk reklamuje się za 2,5 miliona złotych (FILM)

Anna Mizera-Nowicka
Od kilku dni na antenach stacji telewizyjnych i internecie można zobaczyć film kampanii reklamowej"Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności". Każdy gdańszczanin może mieć swój udział w tej akcji.

Trwający 30 sekund filmik przedstawia gdańszczan, którzy idą w życiu pod prąd i nie poddają się schematom. Wśród nich znalazła się Iza Sokołowska, utalentowana gdańska tancerka, której kariera zawisła na włosku ze względu na nowotwór kręgosłupa. Mimo to wygrała walkę o swoje życie i pasję.

Władze Gdańska tłumaczą, że zależało im, by to gdańszczanie stali się ambasadorami miasta. Twierdzą też, że choć w tym roku na kampanię przeznaczono 2,5 mln zł, warto było wydać te pieniądze.

- Markę buduje się latami. My od 2008 roku tworzymy wizerunek Gdańska jako miasta wolności. Efekty sprawdzimy pod koniec 2012 roku, gdy kampania się zakończy - mówi Grażyna Adamska z Urzędu Miasta Gdańska.

Na przełomie listopada i grudnia spot ukaże się również w CNN oraz France24.

FILM oraz informacje, jak stać się twarzą tej kampanii reklamowej znajdziesz na portalu gdansk.naszemiasto.pl

Codziennie rano najważniejsze informacje z "Dziennika Bałtyckiego" prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki