reklama

Gdańsk: Happening kampanii "Werbel Demokracji"

Aleksandra DylejkoZaktualizowano 
Przemek Świderski
Szczudlarze w pomarańczowych koszulkach rozdający przechodniom klucze, do których przyczepiono breloczki z hasłem "Tak łatwo zgubić klucz do własnego mieszkania". Rozlegający się przez megafon głos "Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o bezdomności, zapraszamy". Dźwięk werbla.

Happeningiem w okolicach dworca PKP w Gdańsku rozpoczęła się w czwartkowe popołudnie kampania społeczna "Werbel Demokracji". Realizujące ją Pomorskie Form na rzecz Wychodzenia z Bezdomności chce w jej trakcie uświadomić, jak krzywdzące dla osób bezdomnych jest nasze stereotypowe myślenie o nich.

O prawdziwych powodach bezdomności opowie 250 citylightów i 50 billboardów, które od soboty przez cały sierpień wisieć będą na ulicach Gdańska, Sopotu, Gdyni i Słupska. W każdy czwartek na ulicach jednego z tych miast pojawiać się będą aktorzy teatru Znak wyposażeni w klucze, które nie otwierają żadnych drzwi. 6 sierpnia w godz. 14-17 będzie można ich spotkać w Gdyni, m.in. na Skwerze Kościuszki.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie