Dobre wyniki finansowe pozwalają myśleć firmie o poszerzeniu oferty i sieci sprzedaży. Grupa, będąca już właścicielem czterech popularnych marek odzieżowych, chce na wiosnę wprowadzić na rynek kolejną. Nowa marka to Sin Say i skierowana będzie do klientek w wieku gimnazjalnym i licealnym. Do końca przyszłego roku sieć nowych salonów ma liczyć kilkadziesiąt placówek.
Łącznie grupa odzieżowa sprzedaje swoje produkty w prawie 1000 sklepów w kraju i za granicą. Na prężnym rozwoju LPP zyskują jej akcjonariusze. Z ubiegłorocznego zysku spółka wypłaci dywidendę wysokości 77 zł na jedną akcję. Zarząd firmy zapowiada, że w przyszłym roku dywidenda ma być nie mniejsza, a celem jest jej wzrost z roku na rok.
LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla marek Reserved i Cropp. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Spółka sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria).
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?