Firma Clear Channel Poland zaprojektowała dla Sopotu trzy modele wiat – wszystkie nawiązujące do charakteru nadmorskiego kurortu. Łączą w sobie funkcję estetyczną, użytkową i reklamową. Na nowych wiatach będą łącznie 182 powierzchnie reklamowe typu citylight. W każdej z nich znajdzie się gablota z rozkładem jazdy oraz ławka dla czekających podróżnych.
Pierwsze z 64 obiecanych wiat stanęło w ostatnich dniach na ulicach Sopotu.
- To ważna inwestycja i projekt dla obu stron – komentuje Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland. - Budowa systemu nowoczesnych, funkcjonalnych i estetycznych wiat w Sopocie to kolejny krok w rozwoju mebli miejskich w Polsce, które są standardem na rynkach europejskich. Jest to również właściwy krok w kierunku porządkowania przestrzeni miasta, poprzez dostępność nowoczesnych i bardzo dobrej jakości powierzchni reklamowych - dodaje.
- To kolejny etap porządkowania i estetyzacji przestrzeni miasta. Sopocianie zyskują funkcjonalne i ciekawe wiaty, a miasto nie ponosi żadnych kosztów tej inwestycji – podkreśla z kolei Marcin Skwierawski, wiceprezydent Sopotu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?