Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

E-commerce systematycznie się rozwija. Auchan uruchomił sprzedaż internetową w Trójmieście

Krzysztof Dunaj
Krzysztof Dunaj
Materiały archiwalne/Piotr Hukalo
Auchan od 1 lutego br. rozszerzył usługi e-commerce. Od teraz mieszkańcy Trójmiasta i okolic będą mogli zamówić przez internet produkty, które bezpośrednio zostaną dostarczone do ich domów.

E-commerce Trójmiasto

Według raportu „E-Commerce w Polsce” opracowanego przez Gemius, ponad 3/4 badanych osób deklaruje kupowanie online. Raport powstał na podstawie badania zrealizowanego na przełomie maja i czerwca 2021 roku. Wzięło w nim udział prawie 1,8 tys. internautów w wieku 15 i więcej lat. Badania były robione ponad rok od rozpoczęcia pandemii.

Auchan wprowadził sprzedaż internetową dla mieszkańców Trójmiasta i okolic

Od 1 lutego m.in. mieszkańcy Gdańska, Gdyni, Sopotu i Rumii będą mogli zamówić produkty na stronie internetowej sieci Auchan. W ramach oferty, dostępnych jest ponad 10 tys. artykułów. Dzięki specjalnym samochodom można zamówić nawet mrożonki.

- Auchan, które na rynku e-grocery obecne jest w Polsce od ponad 10 lat, nieustannie rozwija tę ścieżkę zakupową, inwestując w rozwiązania e-commerce - mówiła Małgorzata Piekarska, dyrektor marki/klienta/data/digital/IT Auchan Retail Polska.

Przedstawicielka Auchan dodała:

- Polacy coraz chętniej korzystają z nowych form robienia zakupów – zakupy przez Internet spotykają się z rosnącym zainteresowaniem, co obserwujemy we wszystkich regionach, w których oferujemy tę usługę naszym klientom. Cieszymy się, że teraz także mieszkańcy Trójmiasta i okolic będą mogli korzystać z tej wygodnej i bezpiecznej ścieżki zakupowej.

Auchan - sprzedaż insternetowa Trójmiasto

Auchan z okazji wprowadzenia sprzedaży internetowej dla mieszkańców Trójmiasta i okolic zorganizował specjalną promocję - darmowa dostawa produktów marki własnej Auchan (Bird Box) przy zakupach za minimum 100 zł oraz świeczka zapachowa w prezencie do 6 lutego. Promocja dotyczy osób, które dokonają pierwszego zamówienia do 28 lutego br.

77% procent badanych korzysta z zakupów online, według raportu „E-Commerce w Polsce”

Jest to wzrost drugi rok z rzędu. Gemius podkreśla, że wzrost ten należy przypisywać zarówno ograniczeniom w handlu, związanym z pandemią COVID-19, jak i wzrostem intensywności działań marketingowych w e-handlu.

Ludzie chętnie robią zakupy online, ponieważ strony internetowe są dostępne pod ręką przez 24 godziny na dobę. Co więcej, nie trzeba tracić czasu na dojazd do sklepu stacjonarnego oraz stać w kolejce. Badani też zwrócili uwagę, że takie zakupy nie są skomplikowane i dają większe możliwości.

Według raportu m.in. zniżki dla kupujących przez internet oraz kody rabatowe motywują do zwiększenia częstotliwości zakupów online. Taki zabieg można zaobserwować, chociażby w działaniu wymienionej wcześniej firmy Auchan.

Co powoduje, że zakupy online nie są idealne?

Respondenci skarżyli się na długi czas oczekiwania, wysokie koszty dostawy, a także natrętne reklamy wcześniej oglądanych produktów. Jak podaje Gemius, niemal 3 na 10 badanych (29%) nie spotkało się z żadną uciążliwą sytuacją.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki