Hasłem tego przedsięwzięcia jest "Czyste Miasto Gdańsk". Do tej pory tak szeroko zakrojonej akcji uświadamiania mieszkańców nie było w całym kraju. Współorganizatorami są Zakład Utylizacyjny (ZUT) w Gdańsku oraz Eskadra MarketPlace.
- Nauką postępowania z odpadami komunalnymi zostaną objęci zarówno dzieci, jak i dorośli - zapewniają zastępca dyrektora Katarzyna Jurczyga oraz Michał Turek - PR Manager firmy Eskadra MarketPlace, która wygrała przetarg na uświadamianie producentów odpadów komunalnych.
- W programie tej ekologicznej edukacji są na przykład konkursy, ale też rywalizacje między dzielnicami. Przeprowadzony zostanie konkurs na widokówkę z Czystego Miasta Gdańska, skierowany do wszystkich mieszkańców stolicy województwa pomorskiego i okolic. Aby wziąć w nim udział, wystarczy stworzyć i przysłać do organizatorów pocztówkę, która będzie nawiązywać do prowadzonych akcji ZUT albo przedstawiać Gdańsk jako miasto nie tylko piękne i ciekawe, ale też czyste i proekologiczne.
Prace fotograficzne, a także wszelkie projekty plastyczne czy graficzne trzeba przygotować do 30 września.Wszelkie szczegóły na temat zasad udziału w konkursie znajdują się w regulaminie, który od 10 września będzie dostępny na stronie www.czystemiasto.zut.com.pl
Najlepsze pocztówki zawisną w powiększeniu na wystawie już w październiku br.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?