Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka sprzedaje Donuty Ekipy. Ile kosztują?

Agnieszka Kostuch
Agnieszka Kostuch
Ekipa w zeszłym roku z powodzeniem wprowadziła do sprzedaży lody. Teraz nadszedł czas na donuty.
Ekipa w zeszłym roku z powodzeniem wprowadziła do sprzedaży lody. Teraz nadszedł czas na donuty. GetHero
Ekipa wprowadza kolejny produkt. Po sukcesie lodów nadszedł czas na donuty, które już można kupić w Biedronce. Wiemy, ile kosztują.

Donuty Ekipy w Biedronce. Ile kosztują?

Ekipa, nazywana także Ekipą Friza, to grupa polskich youtuberów i influencerów. Prowadzą popularne konta na YouTube, a każdy filmik, który publikują w sieci, w mig zdobywa setki tysięcy wyświetleń. YouTuberzy z Karolem "Fizem" Wiśniewskim na czele, nie tylko prężnie działają w mediach społecznościowych, ale także stawiają coraz śmielsze kroki w biznesie.

Produktem, który jeszcze niedawno cieszył się sporym zainteresowaniem konsumentów, były lody Ekipy, produkowane przez markę Koral. Sprzedawały się jak ciepłe bułeczki. Kilka miesięcy temu, Centrum Monitorowania Rynku podało, że są one liderem w rankingu najpopularniejszych lodów na patyku do 65 ml.

- Lody Ekipa to fenomen, z jakim dawno nie mieliśmy do czynienia. Stały się bardzo popularne już od samego początku uruchomienia sprzedaży — w marcu i kwietniu, kiedy było jeszcze dosyć zimno, ale ich sprzedaż paradoksalnie wciąż rosła niezależnie od prognoz pogodowych. Ta bariera – pogoda – jest jak wiadomo, bardzo newralgiczna dla naszej branży, a co dopiero w przypadku lodów wodnych czy sorbetowych, które są wyjątkowo wrażliwe na temperaturę – lody Koral-Ekipa jako pierwsze w historii przełamały tę barierę i myślę, że sprzedawane nawet zimą miałyby również wysokie zainteresowanie. Dla nas od pewnego momentu głównym celem było sprostanie ogromnemu popytowi na lody Ekipa, aby mogły trafić do każdego konsumenta i zrobimy wszystko, aby tą dobrą passę utrzymać — komentował Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral, cytowany przez portal Wirtualne Media.

Ekipa wprowadza na rynek kolejny produkt, który jest efektem współpracy YouTuberów z Dooti Donuts (marki należącej do firmy Stokson). Mowa o donutach, które można kupić w sieci sklepów Biedronka. Przy zakupie 12 sztuk, cena jednego wynosi 2,39 zł.

Członkowie Ekipy byli obecni przy każdym etapie powstawania donutów – na początku wszyscy przetestowali wiele wariantów smakowych, z których powstał jeden wspólny, zgodny z ich preferencjami. Czuwali też nad warstwą wizualną – począwszy od kolorystyki i doboru dodatków, aż po wygląd opakowania i samej papilotki. Nowy donut jest więc w 100% autorskim produktem youtuberów. Donuty Ekipy pozostaną w ofercie Biedronki na stałe.

Znane osoby reklamują produkty spożywcze

Członkowie Ekipy nie są jedynymi znanymi osobami, które podejmują się współpracy z markami spożywczymi. Niedawno było głośno o współpracy Maty z McDonald's. Przed lokalami ustawiały się długie kolejki osób, które chciały spróbować zestawu polecanego przez rapera.

Sporo innych gwiazd promuje swoimi nazwiskami marki spożywcze. O tym, kogo jeszcze można dopisać do tej listy, możecie się przekonać, zaglądając do galerii.

Ekipa w zeszłym roku z powodzeniem wprowadziła do sprzedaży lody. Teraz nadszedł czas na donuty.

Biedronka sprzedaje Donuty Ekipy. Ile kosztują?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki