Głosowanie zakończone
Plebiscyt: MISTRZOWIE MOTORYZACJI

Wybieramy zdjęcia samochodów do kalendarza

Cześć! :)

moje Audi jest dość specyficznie, z fabryki wyjechało jako A5 z silnikiem 3.0 tdi w napędzie quattro a obecnie jest 4.2 v8 z audi a8 oraz napęd na tylnią oś :)


poniżej podsyłam listę modyfikacji w aucie:


Modyfikacje Mechaniczne:

- swap silnika na 4.2 ABZ 

- customowe turbo

- customowy napęd rwd

- moc 518hp i 608nm

- większe wtryski 

- customowe sprzęgło o wytrzymałości 1100nm

- komputer sterujący emu Ecu black 2

- customowe kolektory wydechowe 

- termoizolacja turbosprężarki oraz kolektorów wydechowych 

- układ wydechowy 3”, dwa końcowe tłumiki przelotowe 

- mała chłodnicza oleju turboworks 

- blow-off turbosmart 

- bigbrake przod 6tł i tarcza 380mm, tył jeden tl i 330mm

- zawieszenie AirRide na D2racing

- zeskanowane wszystkie ramki can, wszyatko na Ecu black działa jak w oryginale, alarm, klima itp ;)

- całe zawieszenie w żółtym poliuretanie 

- przewody hamulcowe w żółtym oplocie hell

 

modyfikacje wizualne:

- widebody od sr66 design

- atrapa grilla rs-look 

- regeneracja lamp na ori podzespolach plus przyciemnione od wewnętrznej strony

- felgi bbs rs II 4x12,5J, opony 4x 285/30/19

- ducktail 

- cała buda pomalowana w żółty lakier z palety porsche 

- przyciemnione szyby folią ceramiczną 50/50

- carbonowy spliter

- carbonowe progi

- carbonowy dyfuzor 

- carbonowy dach

- carbonowe lusterka 

 

modyfikacje wnętrza:

- kierownica z audi s7 obszyta w oryginalną alcantare 

- fotele kubełkowe Mirco XL obszyte w skórę i alcantare 

- boczki oraz tylna kanapa obszyte w alcantara, skore i żółtą nić

- dekory w lutym Carbonie 

- rollbar żółty 

- pasy szelkowe Sabelt 3” z homologacją