Wybieramy zdjęcia samochodów do kalendarza
Cześć! :)
moje Audi jest dość specyficznie, z fabryki wyjechało jako A5 z silnikiem 3.0 tdi w napędzie quattro a obecnie jest 4.2 v8 z audi a8 oraz napęd na tylnią oś :)
poniżej podsyłam listę modyfikacji w aucie:
Modyfikacje Mechaniczne:
- swap silnika na 4.2 ABZ
- customowe turbo
- customowy napęd rwd
- moc 518hp i 608nm
- większe wtryski
- customowe sprzęgło o wytrzymałości 1100nm
- komputer sterujący emu Ecu black 2
- customowe kolektory wydechowe
- termoizolacja turbosprężarki oraz kolektorów wydechowych
- układ wydechowy 3”, dwa końcowe tłumiki przelotowe
- mała chłodnicza oleju turboworks
- blow-off turbosmart
- bigbrake przod 6tł i tarcza 380mm, tył jeden tl i 330mm
- zawieszenie AirRide na D2racing
- zeskanowane wszystkie ramki can, wszyatko na Ecu black działa jak w oryginale, alarm, klima itp ;)
- całe zawieszenie w żółtym poliuretanie
- przewody hamulcowe w żółtym oplocie hell
modyfikacje wizualne:
- widebody od sr66 design
- atrapa grilla rs-look
- regeneracja lamp na ori podzespolach plus przyciemnione od wewnętrznej strony
- felgi bbs rs II 4x12,5J, opony 4x 285/30/19
- ducktail
- cała buda pomalowana w żółty lakier z palety porsche
- przyciemnione szyby folią ceramiczną 50/50
- carbonowy spliter
- carbonowe progi
- carbonowy dyfuzor
- carbonowy dach
- carbonowe lusterka
modyfikacje wnętrza:
- kierownica z audi s7 obszyta w oryginalną alcantare
- fotele kubełkowe Mirco XL obszyte w skórę i alcantare
- boczki oraz tylna kanapa obszyte w alcantara, skore i żółtą nić
- dekory w lutym Carbonie
- rollbar żółty
- pasy szelkowe Sabelt 3” z homologacją