251 przeterminowanych produktów w hipermarkecie i problemy z ochroną

Agata Grzegorczyk
Kaufland za każdy przeterminowany produkt z półki obiecuje pięciozłotowy bon
Kaufland za każdy przeterminowany produkt z półki obiecuje pięciozłotowy bon Olgierd Górny
Udostępnij:
Sześciu gdynian znalazło na półkach hipermarketu Kaufland 251 przeterminowanych produktów. Ochrona sklepu próbowała uniemożliwić im wymianę artykułów na bony, które firma obiecuje w zamian za takie właśnie znaleziska.

Zobacz także: Pomorze: Koniec z nielegalnym handlem na ulicy

- Kaufland ma taką promocję, że jak się znajdzie na półce jakiś towar po terminie ważności i przyniesie do informacji, to dostaje się za każdą rzecz 5 złotych. Wybraliśmy się więc z kolegami do sklepu sprawdzić, czy coś znajdziemy - opowiada Hubert Lewandowski z Gdyni. - Pochodziliśmy trochę, znaleźliśmy czterdzieści takich produktów, kostek rosołowych i napojów. Ale zanim dotarliśmy z nimi do informacji, podeszli do nas ochroniarze sklepu i powiedzieli, że mamy się wynosić, bo niby robimy bałagan na półkach. Wezwali nawet policję. I trochę się zagalopowali, bo policja przyjechała, od razu zaprosiła ich do przeglądania monitoringu i po obejrzeniu nagrań stwierdziła, że wszystko jest w porządku. Z wielką łaską wypłacili nam wtedy te bony na zakupy.

Podkom. Dorota Podhorecka- Kłos, rzecznik gdyńskiej policji, potwierdza, iż faktycznie funkcjonariusze wzywani byli na taką interwencję. - Została sporządzona z niej notatka służbowa. Policjanci, którzy byli na miejscu zdarzenia, nie mieli nic do zarzucenia mężczyznom, na których skarżyła się ochrona sklepu - mówi policjantka.

Na tym jednak sprawa się nie zakończyła. Nasi Czytelnicy postanowili wrócić do sklepu jeszcze tego samego dnia. W drugiej turze poszukiwań znaleźli... 211 przeterminowanych produktów!

Przeczytaj też: Gdynia: Pomorski Koci Dom Tymczasowy ma kłopoty. Potrzebna pomoc!

- Kiedy tym razem upomnieliśmy się o bony, powiedziano nam, że już raz byliśmy, więc nic więcej nam nie przysługuje. To były jednak nowe produkty, a w regulaminie promocji nie ma mowy o liczbie bonów, jakie można otrzymać - tłumaczy pan Hubert. - W końcu i te pieniądze nam wypłacili. Ale dopiero po półtorej godzinie wyjaśnień i interwencji kierownika regionalnego sieci.

Jarosław Kaduczak, rzecznik Kaufland Polska, przeprasza za zachowanie pracowników sklepu.

- Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca - mówi. - To nie jest żadna promocja, a gwarancja jakości respektowana w naszych sklepach we wszystkich krajach, jakie obejmuje sieć Kaufland. Wynika ona z faktu, że w tak dużym sklepie trudno wyłapać wszystkie produkty, które straciły ważność, a chcemy, by klienci mieli gwarancję świeżości. W wypłacaniu bonów nie ma żadnych ograniczeń ilościowych. Dobrze, że panowie uzyskali w końcu swoją należność, a mnie pozostaje tylko przeprosić ich w imieniu sklepu za niedogodności.

Codziennie rano najważniejsze informacje z "Dziennika Bałtyckiego" prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Wideo

Komentarze 74

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

z
zdenerwowany
Kaufland jest naprawde do bani organizujac takie "promocje". Rozumiem jesli ktos kto zamierza zrobic zakupy i trafi na przeterminowany towar dostanie bon lub ten produkt za darmo. Ale zeby zorganizowana banda na tym kozystala, to juz dziwne. Mysle ze ktos sobie tam "dorabia" dzielac sie dochodem po takm nalocie. Wystarczy ze dyrektor poda jakich produktow szukac i dostanie czesc "zysku". A wiem ze czesto zamiast bonow piatkarze dostaja pieniadze.
A
Artek
Ktos Ci kazał sie nie uczyć przez całe życie? Teraz musisz robić na kasie za tysiaka to nie mój problem ani nie problem żadnego klienta, który kupuje w Kauflandzie czy innej sieciówce. Ja chcę być porządnie i z uśmiechem obsłużony. Jak Ci się nie podoba poszukaj innej pracy.
p
piatkarz
we wroclawiu znalezlismy ok 900 produktow :)
ł
łuki
A ja wam powiem tak. Piątkarze artykuły które jeszcze mają parę dni ważności chowają w głąb lodówek lub innych miejsc, w miedzy czasie nagrywają swój głos na telefon, aby móc po paru dniach wrócić i odsłuchać gdzie sami pochowani artykuły. Do informacji trafiają artykuły dzień może dwa po terminie. Resztę państwo odpowiedzcie sobie sami
p
ptysia
witam,
z miłą checią weszłabym do piątkarzy,jezeli ma ktoś namiar do panów to prosze o podanie. była hauskontolle
k
kiwols
Panowie z Pomorza jeżdżą po całej Polsce. Listę produktów mają na każdy market. Dlatego też nie zajmuje im to dużo czasu.
S
Suligaga
i tak wiadomo że "piątkarze" to panowie z firmy kaufland to po co te szopki dostali listę od głównego z przeterminowanymi produktami, piątkarz jest w satanie ukryć dziesięć produktów ale nie 250
L
Lidia
ochrona kauflandu nie tylko pilnuje ale tez proponuje, chcialam kupic dobry koniak i Pan z ochrony proponowal dobry zakup metaxy 7 gwiazdkowej kupilem tanio i dobry koniak ,ochrona przemila i nigdzie nie ma tak sympartycznej ochrony jak w leborku, ochrona wita z usmiechem klientow,odpowie kiedy ktos pyta o dany towar,podpowie jaki dokonac najlepiej zakup,sympatyczna pani obsluguje wraz z milym panem,nikt nie jest zle traktowany
z
zbyszko
Pani dyrektor Dorotka tak dobrze prowadzi market i zasluguje na podziekowanie za to ze nie marnuje towarow i w osotnich dniach przecenia dzieki czemu biedny klient,emeryt moze kupowac taniej, dobre zrobilem zakupy i tanie, nigdzie nie ma takiej dobrej Pani dyrektor,madra dobra i piekna
j
jagusia
Pani Halinka to super kierowniczka,pieknie obsluguje ,potrafi zadbac o towar zeby byl w pore przeceniony zeby nie wywalac towaru przecenia przed terminem spozycia i dba zeby ten towar byl sprzedany a nie wyalany,kupilam taniej i dobry towar,w zadnym markecie nie ma tak pieknej obslugi i tak swietnych towarow
J
Jozio
przed lykendem dostalem wspaniale mieso i obslugiwala mnie Pani Basia ogormnie milo bylem obsluzony i zgazdzam sie z opinia ze najtaniej bo kupilem lososie wedzone o tak byly smaczne ze wykupilem wszystkie, takie mile te kobietki mnie obslugiwaly i kasjereczki jakie sympatyczne szczegolnie p. Ewa i w informacji mila p. Beatka,Ewa i Kaska,fajne kobietki i takie usmiechniete ze jeszcze tam wroce, na dziale serow byla Pani miroslawa H. i tak sie do dzieci ladnie usmiecha do kazdego mile slowo kieruje, co za obsluga,nigdzie nie ma takiej jak w Leborskim Kauflandzie
m
marysia
dziekuje za wspaniale zakupy jakie zrobilam , za mila obsluge dwom Paniom Mireczkom z dzialu miesnego,mile sympatyczne Panie oferuja super towary, kupilam roladki lososiowe-takie smaczne i świeze,dzieki p. Marzence kierownik mozna kupic towary w dobrej cenie,mila obsluga w informacji charakteryzuje sie uprzejmoscia,zachecam wszystkich do kupowania w kauflandzie gdzie jest świezy towar i najtanszy a w informacji slychac "dkla mnie w sam raz" to bardzo mile zaprozenie i odpowiadam ze dla mnie w sam raz, komu sie nie podoba niech idzie do innego marketu,przekonacie sie ze w kauflandzie najtaniej i swiezy towar i super obsluga,
m
marysia
dziekuje za wspaniale zakupy jakie zrobilam , za mila obsluge dwom Paniom Mireczkom z dzialu miesnego,mile sympatyczne Panie oferuja super towary, kupilam roladki lososiowe-takie smaczne i świeze,dzieki p. Marzence kierownik mozna kupic towary w dobrej cenie,mila obsluga w informacji charakteryzuje sie uprzejmoscia,zachecam wszystkich do kupowania w kauflandzie gdzie jest świezy towar i najtanszy a w informacji slychac "dkla mnie w sam raz" to bardzo mile zaprozenie i odpowiadam ze dla mnie w sam raz, komu sie nie podoba niech idzie do innego marketu,przekonacie sie ze w kauflandzie najtaniej i swiezy towar i super obsluga,
m
marysia
dziekuje za wspaniale zakupy jakie zrobilam , za mila obsluge dwom Paniom Mireczkom z dzialu miesnego,mile sympatyczne Panie oferuja super towary, kupilam roladki lososiowe-takie smaczne i świeze,dzieki p. Marzence kierownik mozna kupic towary w dobrej cenie,mila obsluga w informacji charakteryzuje sie uprzejmoscia,zachecam wszystkich do kupowania w kauflandzie gdzie jest świezy towar i najtanszy a w informacji slychac "dkla mnie w sam raz" to bardzo mile zaprozenie i odpowiadam ze dla mnie w sam raz, komu sie nie podoba niech idzie do innego marketu,przekonacie sie ze w kauflandzie najtaniej i swiezy towar i super obsluga,
o
odi
WSZĘDZIE BYŁEM ALE NA LEGNICKIEJ WE WROCŁAWIU ZAWSZE BĘDZIE SYF,DOPUKI BĘDZIE TAM TA POPIEPSZONA DYREKTORKA.
Dodaj ogłoszenie