#ZEROKOMPROMISÓW dla dostępu nieletnich do nikotyny

Materiał informacyjny BAT
Steven Harvie - Country Manager Poland& Baltics British American Tobacco
Steven Harvie - Country Manager Poland& Baltics British American Tobacco

Na początku września należąca do British American Tobacco sieć sprzedaży e-papierosów eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem #Zero Kompromisów. Przesłanie, które niesie ze sobą kampania, jest oczywiste: przestrzegajmy zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim. W należących do sieci punktach sprzedaży jesteśmy nawet bardziej restrykcyjni, niż nakazuje prawo, bo oprócz e-papierosów i płynów do nich (liquidów), nie sprzedajemy nieletnim jakichkolwiek innych wyrobów (jak np. różnorodne akcesoria do e-papierosów). Co więcej, w naszych punktach nie sprzedajemy produktów dorosłym, jeśli mamy najmniejsze podejrzenie, że wyroby te mogą być kupione z przeznaczeniem dla osoby nieletniej. Dzięki kampanii i działaniom komunikacyjnym chcemy pokazać nasze dobre praktyki i zachęcić innych do podobnej postawy. W DNA naszej firmy wpisana jest odpowiedzialność i przestrzeganie obowiązującego prawa i chcemy, by nasi pracownicy, ale również partnerzy biznesowi, podzielali te wartości. Wierzę, że tak jest i będzie.

Do udziału w kampanii #ZeroKompromisów zapraszamy zarówno przedstawicieli branży e-papierosów, producentów, sprzedawców, jak i sieci handlowe. Niezwykle ważna jest tu solidarność i połączenie sił, by można było liczyć na rzeczywiste, wymierne efekty podjętych działań. Działając wielotorowo - zarówno jako branża e-papierosów, jak i odpowiedzialni handlowcy, chcemy skutecznie przeciwstawić się niezgodnym z prawem praktykom. Liczymy, że uda się nam wspólnie tworzyć „lepsze jutro”, bo taką właśnie nazwę –”A Better Tomorrow”, nosi nasza nowa strategia.

Steven Harvie, Country Manager Poland & Baltics

British American Tobacco

Dodaj ogłoszenie