Zdobyli to, co chcieli - rozgłos [KOMENTARZ]

Joanna Surażyńska-BączkowskaZaktualizowano 
Zupełnie niespodziewanie wybuchła dyskusja na temat nietypowej promocji Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie.

Wszystko za sprawą filmiku z piosenką disco polo na temat tej placówki. Co ciekawe, za mikrofonem stanął ks. Wiesław Badaszek, kapelan kościerskiego szpitala. Według niektórych taka promocja, która szerokim echem odbiła się w całej Polsce, osłabia wizerunek szpitala. Inni uważają, że obojętnie co mówią, byle mówili i to już jest wielki sukces. Piosenka ku zaskoczeniu nawet samych twórców stała się przebojem internetu.

A zaczęło się tak niewinnie... Szpital potrzebował hitu na Jarmark św. Dominika. Dopóki ta piosenka leciała sobie w tle, to jakoś szczególnie nikt nie zwracał na nią uwagi. Natomiast kiedy trafiła do internetu, wszystko potoczyło się jak burza. Kto wie jednak, czy to nie dzięki tej piosence udało się przyciągnąć ludzi do stoiska kościerskiego szpitala? Jak się okazuje, podczas jednego dnia obecności na jarmarku z porad skorzystało ok. 700 osób. To też duży sukces, podobnie jak muzyczny hit. Obojętnie, czy ktoś jest miłośnikiem muzyki disco polo, czy wręcz przeciwnie, cel szpitala został osiągnięty nawet bardziej niż zakładano. O kościerskim szpitalu usłyszała cała Polska, a przecież „sukces polega na tym, że zdobywa się to co się chciało” (Elbert Hubbard).

polecane: FLESZ: Podział Mandatów po wyborach parlamentarnych

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie