Zupełnie nowy peron numer 1 jest już ukończony – pasażerowie korzystają z niego już od 14 grudnia zeszłego roku. - Gotowa jest stalowa wiata, a także nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze szarego granitu – informuje Ewa Symonowicz-Ginter ze spółki PKP PLK, nadzorującej remont. - Peron został wyposażony w nowoczesny system oznakowania dotykowego dla osób niewidomych oraz niedowidzących. Antypoślizgowe płyty betonowe o specjalnej strukturze ułatwiają przemieszczanie się, informując o zmianie kierunku, poziomu oraz o przeszkodach. Peron zapewnia również dogodny dostęp osobom o ograniczonej mobilności.
CZYTAJ TEŻ, ZOBACZ ZDJĘCIA:
STACJA PKP WRZESZCZ - GOTOWA DO KOŃCA MAJA
Aktualnie trwają prace przy budowie drugiego peronu dalekobieżnego (ulokowanego w miejscu starego peronu nr 1), gdzie trwają prace ziemne. Rozpoczął się również montaż słupów konstrukcji wiaty.
Bliskie ukończenia są prace w przejściu podziemnym, które połączy Wrzeszcz Dolny z Górnym.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?