Oto owe produkty:
- "Love tour" - propozycja 1,5-godzinnej trasy zwiedzania, m.in. meleksami, obejmującej 15 miejsc związanych z wydarzeniami miłosnymi.
- "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście" - inscenizacja historyczna.
- "Dwa dni smaku i wrażeń dla podniebienia w historycznym Gdańsku" - zwiedzanie poprzez zmysł smaku, kulinarna podróż przez historię regionu.
- "Gdański bursztynowy szlak". Bursztynowy lunch jest w tej ofercie uzupełnieniem wycieczki do Muzeum Bursztynu.
- "Sobieszewska wyspa skarbów" - jednodniowa wycieczka, poznanie walorów będących w cieniu atrakcji trójmiejskich.
- "Szlakiem bursztynu - 3-dniowy pobyt w Gdańsku" - spacer z przewodnikiem, bursztynowy seans filmowy, voucher na bursztynową herbatę itp.
- "Gdańskie gwiazdy Heweliusza, czyli coolturalnie w Gdańsku" - poprzez kulturę twórcy produktu pragną zachęcić gdańszczan i turystów do kulturalnego rozwoju.
- "Rozkoszuj się miłością w Gdańsku" - oferta dla osób chcących spędzić weekend we dwoje podczas przejażdżki dorożką oraz lotu balonem.
Czytaj także: Gdańska Organizacja Turystyczna zachęca biznesmenów do odwiedzenia woj. pomorskiego
Głosować można na stronie: www.gdansk4u.pl/plebiscyt.
- Plebiscyt internetowy potrwa do 18 lutego - informuje Anna Bartoszewicz-Pajka, wiceprezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej - Gdańsk Convention Bureau. - Ogłoszenie wyników nastąpi 24 lutego bieżącego roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?