Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zabawa w chowanego w gdańskiej Ikei. W akcji chce wziąć udział 10 tys. osób

Monika Jankowska
Sklep IKEA ma trzydzieści tys. m kw. Uczestnicy zabawy będą mieli gdzie się schować
Sklep IKEA ma trzydzieści tys. m kw. Uczestnicy zabawy będą mieli gdzie się schować 123RF
Gdzie można schować się w sklepie IKEA? Lepsza będzie wystawowa szafa czy może miejsce gdzieś między półkami z przyborami kuchennymi? A może schować się pod łóżkiem? Albo jeszcze lepiej: w sklepowej restauracji ze szwedzkim jedzeniem? To pytanie zadaje sobie już ponad 10 tysięcy użytkowników Facebooka. Za pomocą tego portalu skrzyczeli się, by w gdańskim sklepie IKEA zorganizować... zabawę w chowanego.

Gdańska IKEA ma ponad trzydzieści tysięcy metrów kwadratowych (powierzchnia całego Parku Handlowego Matarnia, w skład którego wchodzi IKEA to ponad 53 tysiące m kw), miejsce więc powinno znaleźć się dla każdego.

W Ikei będzie można kupić meble... ładujące telefony [WIDEO]

Sam pomysł nie jest nowy. Wszystko zaczęło się w Belgii. Tam Elise De Rijck z okazji 30 urodzin postanowiła spełnić swoje marzenie i zabawić się w chowanego w popularnym sklepie z wyposażeniem wnętrz. Potem pomysł zawędrował do Holandii - w Amsterdamie chowało się 19 tysięcy ludzi, a w Eindhoven - ponad 30 tysięcy! Teraz do zabawy w chowanego szykują się klienci gdańskiego sklepu IKEA.
- Zasady są proste i chyba znane przez wszystkich. Jedna osoba bądź grupa osób (w zależności od wspólnych uzgodnień) szuka pozostałych członków zabawy na terenie całego obiektu hali wystawowej IKEA - czytamy wpis organizatorów na Faceboku. Sami organizatorzy przyznają, że nie spodziewali się aż takiego zainteresowania. W odważnych marzeniach liczyli na kilkaset chętnych osób, ale nie na 10 tysięcy. A do wydarzenia ciągle można się dołączyć.

Do 8 kwietnia zbierane są propozycje co do daty zorganizowania akcji i innych szczegółów z nią związanych. Dokładne wytyczne mają pojawić się w połowie kwietnia. Bardzo możliwe, że w najbliższym czasie pojawi się szczegółowy regulamin akcji i specjalny formularz rejestracyjny dla chętnych.

O całym przedsięwzięciu od samego początku wiedziano w sklepie IKEA.
- O akcji dowiedzieliśmy się w dniu, kiedy pojawiło się wydarzenie na Facebooku - z naszego monitoringu mediów społecznościowych pod kątem marki IKEA. Naszym pierwszą reakcją było pytanie o bezpieczeństwo, które jest dla nas zawsze priorytetem - mówi Karol Nahajowski, marketing manager sklepu. - Cieszy nas fakt, że tak wiele osób uważa, podobnie jak my, że IKEA to idealne miejsce do zabawy i miłego spędzania wolnego czasu. Jesteśmy w kontakcie z organizatorem i będziemy pracować nad rozwiązaniem, które będzie zagwarantuje bezpieczeństwo i wygodę dla zainteresowanych stron.
Manager nie zdradza, czy do akcji na pewno dojdzie. Trwają rozmowy między sklepem a organizatorami.


[email protected]


Więcej na ten temat przeczytasz w środowym wydaniu Dziennika Bałtyckiego z dnia 25 marca 2015 r.

Treści, za które warto zapłacić!
REPORTAŻE, WYWIADY, CIEKAWOSTKI


Zobacz nasze Magazyny: REJSY, HISTORIA, NA WEEKEND
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki