Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wyniki gdańskiej firmy odzieżowej LPP za III kwartał 2018 r. Dwa mld zł przychodu po trzech miesiącach

Mateusz Tkarski
Wyniki gdańskiej firmy odzieżowej LPP za III kwartał 2018 r.
Wyniki gdańskiej firmy odzieżowej LPP za III kwartał 2018 r. mat. prasowe LPP
Gdańska firma odzieżowa LPP kończy kolejny kwartał tego roku z wynikiem na poziomie ponad 2 mld zł przychodu. Dzięki temu całkowita sprzedaż grupy za pierwsze dziewięć miesięcy br. przekroczyła 5,7 mld zł.

Sprzedaż gdańskiej firmy odzieżowej rośnie dzięki inwestycjom w nowe salony w kraju i za granicą oraz wysokiej dynamiki sprzedaży internetowej.

Czytaj także: Gdańska firma odzieżowa LPP z nagrodą Office Superstar 2018 za „Najlepsze Biuro w Trójmieście” [zdjęcia]

- Wyniki osiągnięte w trzecim kwartale są dowodem na to, że nasza strategia jest słuszna. Każdego miesiąca, od sierpnia do października, debiutowaliśmy na jednym nowym rynku zagranicznym. Odnotowaliśmy znaczący wzrost marży brutto i to pomimo przypadających w tym okresie wyprzedaży – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP ds. finansowych. - Uwagę klientów przyciągnęły bardzo dobre kolekcje jesienno-zimowe, w szczególności Reserved i Sinsay. Jesteśmy też zadowoleni z kolekcji marki House, która zamknęła trzeci kwartał z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży.

LPP w rankingu TOP 100 największych firm na Pomorzu:

TOP 100 największych firm na Pomorzu. Ranking firm pod względem przychodów ze sprzedaży w 2017 rokuRok 2017 stał w kraju pod znakiem wzrostu gospodarczego i spadku bezrobocia. Na Pomorzu koniunktura również dopisała, co pokazują wyniki tutejszych firm.

TOP 100 największych firm na Pomorzu. Sto najlepszych firm p...

W pierwszych 9 miesiącach 2018 r. spółka wypracowała zysk netto na poziomie 193 mln zł, notując wzrost o 36,5 proc. rok do roku.
- Rozwój niesie za sobą potrzebę inwestycji, dlatego dla zachowania obecnej dynamiki przeznaczamy kolejne środki na rozwój naszych salonów, logistyki i e-commerce – komentuje Przemysław Lutkiewicz.

W trzecim kwartale 2018 roku nakłady inwestycyjne LPP wyniosły łącznie 210 milionów złotych, z czego blisko 60 proc. przeznaczono na sklepy. Pozostałe środki zainwestowano m.in. w rozbudowę centrum dystrybucyjnego w Pruszczu Gdańskim, budowę centrum w Brześciu Kujawskim oraz rozbudowę siedziby centrali spółki.

Strategia firmy przewiduje rozwój biznesu w Europie, ale również zwiększanie sprzedaży m.in. na Bliskim Wschodzie – do wzmocnienia wizerunku Reserved w tym regionie przyczynił się debiut w Izraelu.

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved. LPP w Gdańsku...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki