Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

Virtual Gdynia Business Week 2021. Warsztaty dla młodzieży, która chce poznać tajniki biznesu. Nadal trwają zapisy!

Szymon Szadurski
Szymon Szadurski
Gdynia Business Week Facebook
Rozpoczęły się już warsztaty Virtual Gdynia Business Week 2021. Podczas zajęć online, prowadzonych przez instruktorów z firm i instytucji z różnych krajów, młodzież zapoznaje się z podstawami biznesu. Do wydarzenia tego ciągle można się zgłaszać. Projekt Virtual Gdynia Business Week 2021 odbywa się pod patronatem "Dziennika Bałtyckiego".

Virtual Gdynia Business Week 2021

Virtual Gdynia Business Week 2021 to wirtualna wersja programu Gdynia Business Week, cieszącego się już od kilku lat sporym zainteresowaniem ze strony młodzieży. Udział w bezpłatnych warsztatach biorą uczniowie gdyńskich szkół średnich w wieku 14-18 lat, posługujący się językiem angielskim na poziomie B2/C1.

Wraz z rówieśnikami z zagranicy zostali podzieleni na grupy. Ich zadaniem jest stworzenie koncepcji funkcjonowania innowacyjnej firmy. Uczestnicy projektu podczas zajęć dowiadują się także od instruktorów m.in., jak z sukcesem przeprowadzić kampanię marketingową i promocyjną oraz odczytywać analizy biznesowe.

Zajęcia odbywają się w kilku terminach. Organizatorzy poinformowali właśnie, że mają dodatkowe miejsca na dwa ostatnie z nich, które zaplanowano w dniach 26-30 lipca oraz 9-13 sierpnia. Do lipcowej odsłony Virtual Gdynia Business Week 2021 zgłaszać można się jeszcze do 13 lipca. Z kolei do warsztatów zaplanowanych w przyszłym miesiącu zapisy trwały będą do 27 lipca. Szczegółów dowiedzieć można się na profilu Facebook, a zapisy prowadzone są pod tym linkiem.

Virtual Gdynia Business Week 2021 jest częścią amerykańskiego programu Washington Business Week. Organizatorem projektu jest Miasto Gdynia wraz z Foundation for Private Enterprise Education. Tegorocznymi partnerami wydarzenia są: C. Hartwig Gdynia, Refinitiv (an LSEG Business), Microsoft, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, Centrum Nauki EXPERYMENT, Jit Team oraz Invest in Pomerania. Patronat medialny nad projektem sprawuje "Dziennik Bałtycki".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: „Wojna cenowa” sklepów. Ile sklepy na tym zarabiają?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki