Urząd Miejski w Gdańsku apeluje: ogranicz wizyty w urzędzie, zabdaj o bezpieczeństwo. Jak załatwić sprawę?

Rafał Mrowicki
Rafał Mrowicki
Gdańscy urzędnicy zachęcają by osoby, które mają do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim lub innych jednostkach miejskich korzystały z możliwości załatwienia spraw za pośrednictwem internetu lub telefonicznie. Informacji jakie sprawy można załatwić zdalnie udziela Gdańskie Centrum Kontaktu - 58 52 44 500.

Wszystkie osoby, które w najbliższych dniach chcą załatwić sprawy w Urzędzie Miejskim są zachęcane przez urzędników do sprawdzenia czy istnieje możliwość załatwienia ich zdalnie – za pośrednictwem internetu lub on-line - https://www.gdansk.pl/kontaktgdansk/#!#pro

Ponadto, jeśli chcemy uzyskać informacje jak załatwić sprawę, dowiedzieć się na jakim etapie jest załatwiana już sprawa lub toczące się postępowanie, proponowany jest kontakt z Gdańskim Centrum Kontaktu dostępnym przez 24 godziny 7 dni w tygodniu za pośrednictwem: maila [email protected], telefonicznie pod nr 58 52 44 500 lub przez portal internetowy https://www.gdansk.pl/kontaktgdansk/zglos.

Najnowsze informacje z regionu o zagrożeniu koronawirusem!

Wystarczy podać swoje dane, przedmiot sprawy lub wydział w którym toczy się postępowanie i kontakt zwrotny.

Wszelkie opłaty w tym podatek od nieruchomości można dokonywać online za pośrednictwem strony https://oplaty.gdansk.pl/

Jeżeli jednak już musimy udać się do urzędu zalecamy dokonanie rezerwacji wizyty przez internet https://www.gdansk.pl/rezerwacja Dzięki temu wizyta skróci się do minimum. Można też sprawdzić jaki jaki jest aktualny stan kolejek i wybrać Zespół Obsługi Mieszkańców w którym czas oczekiwania jest najkrótszy https://www.gdansk.pl/numerek

W samym urzędzie zalecane jest korzystanie z dostępnych dla mieszkańców płynów do dezynfekcji oraz zachowania bezpiecznej odległości pomiędzy pozostałymi oczekującymi i obsługą.

Warto upewnić się czy sprawy w innych jednostkach (Gdańskie Nieruchomości, Gdańskie Centrum Świadczeń, Gdański Zarząd Dróg i Zieleni) wymagają obecności. Najlepiej najpierw zadzwonić lub wejść na stronę internetową jednostek.

Marlena Maląg o programach dla seniorów - iPolitycznie plus

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Załatwiłam wszystko co można przez Internet. Miałam przyjść tylko odebrać dokument. Przede mną były 2 osoby. Kazano mi czekać. Czekałam na korytarzu 40 minut. Odbiór dokumentu trwał 4 minuty. Żadych dezynfekujących środków nie widziałam, a obok głośno rozprawiał o krewnych z zagranicy interesant, który czekał na korytarzu d) użej ode mnie.

G
Gość

A dr. Kopertfild byl we Włoszech...szczyt nieodpowiedzialnosci chyba?

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie