Awaria moBilet w Trójmieście - 12.01.2022 r.
12 stycznia br. pracownicy infolinii moBilet potwierdzili awarię systemu. W rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim" poinformowano, że cały czas trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Niestety moBilet nie potrafi określić, jak długo to potrwa. Informacja o poprawnym funkcjonowaniu technicznym aplikacji powinna pokazać się w systemie. Do czasu usunięcia awarii najbezpieczniej będzie kupić bilet u kierowcy lub w biletomacie.
Co zrobić w przypadku, kiedy z powodu problemów technicznych z aplikacją nie można było skasować biletu i dostało się mandat?
Pasażer może przygotować i złożyć odwołanie w dziale reklamacji danego organizatora lub przewoźnika. MoBilet uczula, że brak możliwości zakupu biletu w aplikacji nie zwalnia z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. W takiej sytuacji trzeba zakupić wówczas papierowy bilet.
Aplikacja moBilet obsługuje płatne parkowanie, komunikację miejską oraz dalekobieżną. Dzięki niej można m.in. zakupić lub przedłużyć bilet.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?