Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Telekomunikacja Polska to teraz Orange. Co to oznacza dla klientów firmy?

Edyta Hanszke
Piotr Muszyński, członek Zarządu Telekomunikacji Polskiej, od 16 kwietnia br. Orange.
Piotr Muszyński, członek Zarządu Telekomunikacji Polskiej, od 16 kwietnia br. Orange.
Rozmowa z Piotrem Muszyńskim członkiem Zarządu Telekomunikacji Polskiej na temat zmiany nazwy firmy i skutków tej decyzji.

Czy zmiana logo Telekomunikacji Polskiej na Orange kojarzące się z usługami komórkowymi oznacza, że odejdziecie od usług stacjonarnych?

Zdecydowanie nie. Marka Orange rozszerza wachlarz świadczonych usług o usługi stacjonarne: telefon stacjonarny, internet stacjonarny i TV. Usługi telefonii stacjonarnej będą rozwijane pod nową marką.

Co to oznacza dla klientów TP? Czy będą musieli zmieniać umowy, czy zmienią się numery kont, na które regulują płatności za usługi telekomunikacyjne, czy zmienią się numery, pod które zgłaszali usterki itp?

Rebranding nie oznacza likwidacji Telekomunikacji Polskiej. Firma istnieje w swojej dotychczasowej formie prawnej, czyli jest polską spółką, działającą na gruncie polskiego prawa, a zmienia się to, że marka Orange staje się marką handlową i korporacyjną Telekomunikacji Polskiej.

Niezmienna pozostaje nazwa firmy. Klienci nie będą musieli podejmować żadnych nowych czynności, tzn. nie muszą podpisywać nowych umów, numery kont, na które regulowali płatności pozostają także bez zmian. Nie zmieniają się numery telefonów stacjonarnych.

Nasi klienci nadal mogą korzystać z bezpłatnej infolinii 19393. Działa też już nowa płatna infolinia 801 505 505, która została zorganizowana zgodnie ze standardami Orange. Opłata za połączenie do niej naliczana jest według cennika usług telekomunikacyjnych lub według taryfy operatora.

Uważaj: Telekomunikacja Dzień Dobry. To inna firma

Czy teraz wszystkie sprawy klientów bez względu na rodzaj telefonu, z jakiego korzystają, będzie można zgłaszać pod Błękitną Linię?

Nie, infolinie nadal będą oddzielne. Dla klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej płatną infolinią będzie 801 505 505, a dla klientów biznesowych 801 600 006. Ponadto pozostają infolinie regulowane 19393 dla rynku masowego oraz 19330 dla rynku biznesowego. Dla Klientów telefonii komórkowej Orange pozostaje *100 (klienci indywidualni) i *600 (klienci biznesowi)."

Czy w związku ze zmianą nazwy klienci będą mogli liczyć na więcej (np. tańsze oferty przy zakupie telefonu komórkowe i stacjonarnego)?

Naszym klientom proponujemy w standardzie zdecydowanie więcej. Mamy np. ofertę łączącą technologie mobilne, stacjonarne i telewizję. Przygotowaliśmy też specjalne promocje, jak choćby nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do programów zarezerwowanych do tej pory dla klientów Orange, m.in. loterię biletów na EURO 2012.

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Już dziś dostarczamy internet na preferencyjnych warunkach do ponad 10 tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy
w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne dostarczając internet dla ponad 3500 placówek.

Teraz dołącza kolejny projekt - 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pierwsze już działają.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Telekomunikacja Polska to teraz Orange. Co to oznacza dla klientów firmy? - Nowa Trybuna Opolska

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki