Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tallinder schodzi z rynku

JKL
mat. prasowe
Gdańska firma LPP zawiesza swój projekt podboju odzieżowego rynku premium. Jej marka Tallinder, która działalność zainaugurowała na początku roku będzie istnieć na rynku tylko do lutego. Wielkość sprzedaży okazała się rozczarowaniem dla firmy.

Zarząd LPP podjął decyzję o rezygnacji z rozwoju marki Tallinder. Marka Tallinder posiada 8 sklepów działających w Polsce.

- Osiągane wyniki finansowe tej marki były znacząco poniżej przyjętego budżetu. Obecny poziom sprzedaży okazał się być trzykrotnie niższy od początkowych planów i nawet po ich rewizji nie gwarantuje spółce LPP osiągniecia rentowności marki Tallinder w najbliższych kilku latach. Szacunkowe straty marki Tallinder za cały 2016 rok mogą wynieść około 20 mln zł, przy pierwotnie planowanej stracie w wysokości około 1 mln zł - głosi komunikat LPP. - Pracownicy zajmujący się produktem, marketingiem i handlem w marce Tallinder dostaną propozycję pozostania w firmie i wzmocnienia zespołów Reserved lub innych marek LPP. Natomiast sklepy marki Tallinder będą kontynuowały działalność do końca lutego 2017 – do zakończenia sprzedaży kolekcji jesień-zima 2016. Pracownicy sklepów Tallinder otrzymają propozycję dołączenia do zespołów sprzedażowych sklepów pozostałych marek LPP.

Spółka szacuje, że wysokość rezerwy w 2016 koniecznej do przeprowadzenia procesu zamknięcia marki Tallinder wyniesie ok. 26 mln zł.

Pierwszy salon Tallindera został otwarty w lutym w Galerii BAłtyckiej w Gdańsku. Tallinder, marka z segmentu premium dedykowana była osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci są zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów.

Zarząd LPP zakomunikował także o zmianach personalnych w kierownictwie. Hubert Komorowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji wiceprezesa zarządu LPP SA. Rezygnacja jest podyktowana względami osobistymi. Hubert Komorowski pracował w LPP od 2000 roku, a od 2009 roku był członkiem zarządu. Nadzorował w LPP SA pracę marek House, Mohito i Sinsay. Był także odpowiedzialny m.in. za projekt Tallinder.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki