Tallinder pierwszą marką premium w portfolio gdańskiego LPP [ZDJĘCIA]

Redakcja
Udostępnij:
Najnowszą markę zaprezentowała w styczniu gdańska firma LPP. Tym razem stawia na odzież i akcesoria adresowane do zamożniejszych i najbardziej wymagających klientów. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku. Kolekcje będa też dostępne w sklepie internetowym. LPP to właściciel takich popularnych brandów jak RESERVED, House, Cropp, MOHITO i SINSAY. [video:http://get.x-link.pl/61e9688a-10b7-f35c-acd2-0ac846e6b30f,c26b618e-8fa2-e05e-9c3f-5c655ac2d7f4,embed.html width:640 height:360]

- Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.

Jak informuje LPP prace nad nowym brandem trwały półtora roku. Przygotowanie koncepcji marki, określenie jej grupy docelowej, a także zaprojektowanie pierwszych kolekcji oraz konceptu salonu to niezwykle pracochłonny proces. Firma ma już spore doświadczenie w tym obszarze.

Rozpoznawalną w Polsce i na świecie markę RESERVED firma LPP tworzyła od podstaw w latach 90-tych. 3 lata temu na rynek wypuszczono popularną wśród nastolatek markę SINSAY. 

Tallinder, jak i dotychczas proponowane marki, zadebiutuje w Polsce.

- Przy tworzeniu nowej marki niezwykle ważne jest budowanie jej rozpoznawalności. Nasza najnowsza propozycja adresowana jest do klientów ceniących elegancję i najwyższą jakość. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach – dodaje Hubert Komorowski.

NOWA MARKA LPP - TALLINDER

Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

SALONY TALLINDER

Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 mkw. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.

Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium. Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.

(opr. materiały prasowe)

Pokolenie Z Dobry, ale szybki klient

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie