Takie sztuczki stosuje McDonald's, by klienci zamawiali więcej. Zobacz listę trików w restauracjach McDonald's
McDonald's to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi, sprzedająca głównie burgery, frytki i napoje. Jedna z największych sieci fast food zaczynała jako skromne stoisko z hamburgerami. Obecnie obsługuje klientów w ponad stu krajach na całym świecie, generując około 20 miliardów dolarów rocznych przychodów. Pierwszy polski McDonald's został otwarty 17 czerwca 1992 r. w Warszawie.
Jaką taktykę zastosowała firma McDonald’s, aby zmienić małą restaurację w wielonarodowe imperium? Jak zbudowała tak silny wizerunek marki?
McDonald’s stosuje liczne sztuczki marketingowe, żeby klienci chętniej ją odwiedzali, dużo zamawiali i dzięki temu zostawiali w restauracjach McDonald's więcej pieniędzy.
Jakie sztuczki stosowane są w restauracjach McDonald’s - najpopularniejszej sieci serwującej burgery, frytki i napoje? Zobacz koniecznie w naszej galerii >>>>>