KOSMETYKI O 1 PROC. W GÓRĘ. Nominalna wartość sprzedaży kosmetyków w Polsce wzrosła w 2002 r. o 1 proc., do 4,69 mld zł z 4,65 mld zł rok wcześniej - wynika z danych firmy MEMRB. Największy udział wartościowy w ogólnej sprzedaży miały kosmetyki do pielęgnacji twarzy (18,8 proc.), tzw. kosmetyka kolorowa (12,6 proc.) oraz szampony (12,2 proc.).
ENTUZJAŚCI WYPRZEDAŻY. Polacy są jednymi z największych entuzjastów wyprzedaży w Europie. 74 proc. Polaków uważa, że wyprzedaże w sklepach są okazją do korzystnych zakupów - wynika z badań Ipsos. W krajach UE największymi entuzjastami wyprzedaży są: Brytyjczycy (73 proc.), Niemcy (69 proc.), Francuzi (69 proc.) i Belgowie (67 proc.).
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?