Stawiasz na rozwój firmy? Dowiedz się, jak stworzyć skuteczne kampanie marketingowe w Internecie i je rozliczyć

Materiał informacyjny | Autor: Agnieszka Mikołajec
Mamy datę kolejnej edycji konferencji marketingON. Tym razem jej tematem przewodnim będą skuteczne działania w Internecie. Co musisz o nich wiedzieć? Jak świadomie współpracować z agencją reklamową. Czego wymagać od działu marketingu i jak sprawdzić, czy nie przepalasz budżetu na działaniach, które nie są skuteczne?

marketingON to największa marketingowa konferencja w województwie kujawsko-pomorskim. Już kolejny raz spotkamy się z praktykami ze świata biznesu, marketingu i mediów, który opowiedzą co robić, aby być w Internecie widocznym.

Organizatorzy konferencji stawiają na praktyczną wiedzę, która pomoże planować, prowadzić lub kontrolować kampanie zarówno w social mediach, jak i z wykorzystaniem pozostałych działań. Gotowe przykłady, z którymi przyjadą prelegenci, pomogą zrozumieć najnowsze trendy i dowiedzieć się, które z nich są skuteczne.

Dla kogo jest konferencja marketingON 2020

Jeżeli:

  • pracujesz lub nadzorujesz pracę działu marketingu,
  • prowadzisz własną firmę i współpracujesz z agencjami lub samodzielnie próbujesz się odnaleźć w świecie reklamy i mediów,
  • jesteś pracownikiem agencji reklamowej lub jej właścicielem;
  • chcesz wiedzieć co w mediach i marketingu piszczy.

to ta konferencja zdecydowanie jest dla Ciebie. To idealne miejsce, żeby dzięki konkretnym 20-minutowym prelekcjom dowiedzieć się, co w marketingu jest tylko modą, a bez czego nasz biznes przestanie się rozwijać.

Znamy pierwsze tematy prelekcji marketingON 2020

Na naszych gości czekać będzie w sumie 12 ekspertów, liderów w swoich branżach, którzy w przystępny i angażujący sposób podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. To niepowtarzalna okazja, by poznać najnowsze trendy w marketingu i uczyć się od najlepszych!

  • Dagma Pakulska z social Selling opowie nam, co tracą firmy, które nie prowadzą działań na LinkedIn,
  • Aleksandra Chalimoniuk wyjaśni, dlaczego nagle właściwie wszyscy zaczęli pokazywać w internecie swoich pracowników i czy daje to wymierne korzyści pracodawcy, czy sprzedaży produktów?
  • Tomasz Kalko z kolei opowie, co zrobić z wygenerowanym już leadem, aby go nie zmarnować, bo przecież już za niego zapłaciliśmy.

Spotkamy się też z:

  • Adrianem Gorzyckim z Przygody Przedsiębiorców,
  • Maciejem Kosowskim, który zarządza biurem reklamy mediaPPG,
  • organizatorami ENEA BYDGOSZCZ Triathlon, czyli Aleksandrem Skoreckim i Jakubem Kubińskim.

Wszyscy prelegenci i tematy będę ogłoszone już wkrótce na stronie marketingon.pl

Co zawiera pakiet startowy marketingON 2020:

  • Certyfikat uczestnictwa
  • Darmowy parking
  • Prezentacje prelegentów
  • Materiały video
  • Bufet kawowy

Bilety na marketingON już od 249 zł netto dostępne:

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie