Głównymi założeniami projektu jest promocja walorów turystycznych i przyrodniczych miasta i najbliższych okolic. Jego twórcy chcą zachęcić do odwiedzenia Starogardu Gdańskiego przede wszystkim turystów z Trójmiasta, którzy są w wieku 30-40 lat.
Strategia została opracowana przez specjalistyczną firmę brandingową.
- Powierzenie zewnętrznej firmie wykonania projektu okazało się dobrym krokiem - uważa Ludwik Szakiel, naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej starogardzkiego magistratu. - Pozwoliło to na bardzo obiektywne spojrzenie na nasze miasto, pokazało słabe punkty, których my nie bylibyśmy w stanie zauważyć.
Powstały już plany konkretnych działań promocyjnych, jednak wciąż czekają one na oficjalne zatwierdzenie przez władze miasta.
W najbliższym czasie pracowników Urzędu Miasta w Starogardzie Gd. czekają szkolenia, w trakcie których nauczą się praktycznego wdrażania instrukcji zawartych w materiałach.
Projekt strategii zostanie poddany konsultacjom społecznym.
Każdy z mieszkańców może zapoznać się z projektem dostępnym na oficjalnej stronie internetowej miasta (www.starogard.pl) i przedstawić swoje uwagi podczas spotkania, które odbędzie się 14 września o godz. 14 w sali 102 Urzędu Miasta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?