Baner na stadionie w Gdańsku
- Nowy partner stadionu współpracuje z nami od roku i związał się umowa na okres prawie 6 lat - mówi w rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim" Paweł Buczyński, prezes zarządu Arena Gdańsk Operator Sp. z o.o. - Harmonogram realizacji działań związanych z widocznością partnera na obiekcie, w tym nazwy stadionu na kopule, są zaplanowane przez partnera i są procedowane.
Wśród głosów czytelników pojawiła się informacja, że brak nazwy stadionu na elewacji obiektu może być związany z uchwałą krajobrazową, która od 2 kwietnia 2018 roku, mówiąc kolokwialnie, określa gdzie, jak i w jakiej formie umieszczać reklamy w Gdańsku.
- Nie mamy żadnych informacji odnośnie problemów z realizacją ze względów formalnych - podkreśla Paweł Buczyński. - Działania związane z tworzeniem projektu, wyliczeń konstruktorskich i ostatecznej formy napisów są w procesie, który się finalizuje.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Przed finałem Ligi Europy na stadionie w Gdańsku została położona specjalna murawa
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?