Sprostowanie: Błąd w publikacji internetowej

Redakcja

W dniu 08.03.2011r. (obecnie pod adresem internetowym: http://www.dziennikbaltycki.pl/aktualnosci/377447,prokuratura-szukala-hakow-na-marcina-dubienieckiego-i,id,t.html?cookie=1) "Gazety Polska Times" ukazała się publikacja pt. "Prokuratura szukała haków na Marcina Dubieneckiego i Roberta Drabę?", która zawiera nieprawdziwe stwierdzenie.

Autor pisze (powołując się przy tym na źródło dziennika "Rzeczpospolitej", wydanie z 08.03.2011r.), :
"Tomasz Tuczapski, radca prawny oskarżony o wyprowadzenie z Południowo-Zachodniej SKOK we Wrocławiu 12 mln zł (…)"

Użyte sformułowanie "oskarżony" nie jest prawdziwe, albowiem zgodnie z istniejącym stanem prawnym (i tak też napisała "Rzeczpospolita") Prokuratur Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu Robert Mielczarek postawił mi zarzuty w sprawie Południowo-Zachodniej SKOK we Wrocławiu, co oznacza że posiadam obecnie status osoby Podejrzanej.

Status osoby Oskarżonej posiada osoba, wobec której prokurator lub inny organ prowadzący skierował akt oskarżenia do sądu. W niniejszej sprawie do chwili obecnej prokurator nie skierował do sądu aktu oskarżenia wobec mojej osoby.

radca prawny
Tomasz Tuczapski

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie