Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sopot. Opera Leśna będzie miała logo

Kamila Grzenkowska
Opera Leśna Sopot
Opera Leśna Sopot Karolina Misztal
Konkurs na logo Opery Leśnej ogłosiła właśnie Bałtycka Agencja Artystyczna BART, wspólnie z Urzędem Miasta w Sopocie.

Obiekt nigdy własnego logotypu nie miał - wyjątkiem był jubileusz 100-lecia opery, bo na tę okazję przygotowano logo, przedstawiające zielony liść.

Jednak w związku z tym, że po modernizacji będzie to jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Europie, uznano, że opera powinna mieć swoje logo na stałe.

- Powinno nawiązywać do historii, ale być nowoczesne - podkreśla Mariusz Pszczółkowski z agencji BART. Zgodnie z regulaminem konkursu, logo ma działać jak symbol i budzić pozytywne skojarzenia z Operą Leśną - ma być niepowtarzalny, oryginalny i łatwy do zapamiętania. Ogłoszenie wyników konkursu przewidziano na 15 lutego. Zwycięzca otrzyma 5 tys. złotych. Sama Opera Leśna ma zostać otwarta w lipcu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki