Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sopockie Perły 2021: Ostatnia szansa, by wziąć udział w konkursie branży turystycznej. Wnioski można składać online do 31 października

Stanisław Balicki
Stanisław Balicki
Przemysław Świderski
Nabór do 3. edycji konkursu Sopockie Perły 2021 dobiega końca. Do wygrania jest po 5 tys. zł na działania promocyjne w pięciu kategoriach dla firm, instytucji i organizacji z miasta, które mogą zgłaszać swoje produkty, usługi i inicjatywy. Wybrane i uhonorowane zostaną najciekawsze, nowatorskie i spójne z wizerunkiem miasta działania z zakresu rozwoju turystyki. Organizatorem rywalizacji jest Sopocka Organizacja Turystyczna, a wśród oceniających znajdziemy zaskakujące znane nazwiska.

Tylko 2 dni pozostały do zamknięcia naboru propozycji konkursowych w 3. edycji konkursu „Sopockie Perły”. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października. Aplikować można przez formularz:

https://visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/

- Zapraszamy wszystkie firmy, instytucje kultury, organizacje społeczne i zawodowe czy organizacje pozarządowe przyczyniające się do rozwoju turystyki w Sopocie – mówi Anna Golec-Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, która jest organizatorem plebiscytu. - Konkurs jest nie tylko świetną okazją do branżowych spotkań i wymiany doświadczeń, ale też kreatywnego poszukiwania najlepszych rozwiązań w branży turystycznej.

Nagrody przyznawane są w pięciu kategoriach:

  • „Pro eko” - za działania nastawione na ochronę środowiska,
  • „Wydarzenie” - za najlepsze miejskie wydarzenie,
  • „Kulinaria” - za najciekawszą, najbardziej regionalną ofertę kulinarną,
  • „Debiut” - za sukces działalności rozpoczętej w 2021 roku,
  • „Pobyt” - za najciekawszą, najwyższej jakości ofertę noclegową.

Do wygrania w każdej kategorii jest budżet reklamowy 5 tys. zł do wykorzystania na realizację wybranego działania promocyjnego zwycięzcy. Fundatorem nagród jest miasto Sopot.

- Widzimy, że z roku na rok rośnie zainteresowanie nasza inicjatywą, udało nam się też pozyskać ciekawych patronów medialnych – zaznacza prezes Golec-Mastroianni.

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi podczas gali, 9 grudnia w sopockim Sheratonie. Konkurs podzielony jest na dwa etapy. Najpierw zgłoszenia kandydatów oceniane są przez członków SOT, te z największą liczbą głosów przechodzą do drugiej tury. Spośród nich laureatów wybiera kapituła konkursowa, w skład której wchodzą: Reni Jusis, wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów, Juliusz Machulski, reżyser, scenarzysta, producent filmowy, Kamil Sadkowski, znany ekspert kulinarny, Karol Weber, inspektor hotelowy i konsultant w tej dziedzinie, Jacek Janowski, ekspert w departamencie marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej, Jacek Karnowski, prezydent Sopotu, Aleksandra Gosk, przewodnicząca Komisji Turystyki i Uzdrowiska sopockiej rady miejskiej, Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Anna Golec-Mastroianni i Katarzyna Choczaj, prezes i wiceprezes SOT.

1. października sopocki system informacji miejskiej, scena „Lasy” w Operze Leśnej i obiekt uzdrowiskowy Sopotorium zostały docenione dorocznymi nagrodami marszałka woj. pomorskiego za zasługi dla rozwoju turystyki w konkursie analogicznym do miejskiej rywalizacji.

W dwóch dotychczasowych edycjach „Sopockich Pereł” wzięło udział 80 podmiotów. Laureatami konkursu były m. in. uhonorowane w tym roku przez marszałka Mieczysława Struka Sopotorium i „Lasy”, kwiaciarnia „Fjoł”, restauracja „Polskie Smaki”, kino letnie na molo i hotel Haffner. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki