Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Podczas See Bloggers spotykają się osoby prowadzące popularne profile na Snapchacie, Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Influencerzy mają szansę poznania wielu kanałów dotarcia do odbiorców, sposobów, w jaki funkcjonują, i budowania społeczności.
Uczestnicy tym samym poszerzą wiedzę i odnajdą inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki. Festiwal jest również szansą dla blogerów, vlogerów i influencerów na spotkanie się z przedstawicielami firm. Dzięki “szybkim randkom” możliwe jest nawiązanie relacji z influencerami, a w rezultacie stała współpraca korzystna dla obu stron.
Na dwudniową imprezę przyjechało do Gdyni 1500 twórców internetowych. Na odwiedzających czekał m.in. finał kulinarnej bitwy bloggerów, zajęcia z fotografowania potraw, wykład o aplikacjach i narzędziach przydatnych w pracy influencera oraz panel o hejcie w internecie.
Będzie także prezentacja Gdyńskiego Szlaku Modernizmu. Witold Okun z Agencji Rozwoju Gdyni opowie jak niszową pasję można przekuć w wizję konkretnego projektu i jak wizję tę zamienić w samonapędzający się mechanizm marketingowy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?