Chodzi o reklamę Ministerstwa Zdrowia, na której królik zdradza nam swój sekret. „Po pierwsze, dużo się ruszamy, po drugie, zdrowo jemy, po trzecie, nie stresujemy się, kiedy nie musimy i po czwarte, nie używamy sobie - tłumaczy sierściuch. A potem dodaje, że króliki wiedzą, jak zadbać o liczne potomstwo, bo jego ojciec miał ich 63.
Rysim pazurem: Alkomat przy mównicy
I o to chodzi, bo spot ma nas przekonać do zdrowego stylu życia i dzietności. A że robi to królik? Co z tego? Jemu też należy się dobra zmiana. Pogardzany do tej pory za tchórzostwo, poniewierany za „krewnych i znajomych”, teraz, dzięki ministrowi, dostał szansę na pokazanie się z lepszej strony, jako król życia i płodności, z którego człowiek powinien brać wzór.
Źródło:Dzień Dobry TVN
Ale zaraz pojawili się hejterzy, pisząc: żyj jak królik, rozmnażaj się jak królik, a skończysz jak królik. Albo lamentujący, że królik nie może być wzorem dla prawdziwego Polaka, bo nie dość, że żyje na króliczą łapę, to jeszcze używa sobie z którą królicą popadnie. Do tego to, tfu, prawdziwy weganin, odżywiający się głównie marchewką.
I można by przymknąć oko na ten króliczy spot, gdyby nie fakt, że reklama kosztuje nas prawie trzy miliony złotych. Jedno można więc powiedzieć na pewno, że najlepiej rozmnażają się... pieniądze na takie właśnie happeningi. O spocie dużo się mówi. A jak wiadomo, z gadania dzieci się nie rodzą. I to by było na tyle, ze świata... kapusty i marchewki.
Źródło: TVN24
POLECAMY NA DZIENNIKBALTYCKI.PL:
Luksusowa rezydencja Kulczyka na sprzedaż
Kobiety poszukiwane przez pomorską policję [ZDJĘCIA, RYSOPISY]
ATLAS GRZYBÓW ONLINE. Jak odróżnić grzyby jadalne od trujących? [GALERIA ZDJĘĆ, WIDEO]
Nauczyciel płakał, jak poprawiał: Najlepsze teksty uczniów i nauczycieli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?