reklama

Renault Clio R.S. Ile kosztuje nowość?

mmZaktualizowano 
Renault
Renault Clio R.S wchodzi do sprzedaży w Polsce. Nabywcy mają do wyboru dwa silniki benzynowe.

W samochodzie zastosowano zewnętrzne elementy stylistyczne, zaprezentowane w samochodzie koncepcyjnym CLIO R.S.16 podczas ostatniego Grand Prix Monako. Przód wydaje się optycznie szerszy dzięki zderzakowi specjalnie zaprojektowanemu dla tej wersji. Uzupełnieniem jest system oświetlenia w kształcie szachownicy, określony mianem „R.S. VISION”.

Zdecydowano się na nowy wzór 18-calowych felg oraz specjalnie zaprojektowane profile progowe. Z tyłu samochodu zamontowano sportowy spojler, dyfuzor powietrza i podwójny wylot rury wydechowej, a tylne światła posiadają nowy dla modelu układ w kształcie litery „C”. Znak firmowy „R.S.” (Renault Sport) widnieje pod logo marki z przodu, na felgach oraz z tyłu samochodu.

Nowe Renault Clio R.S. jest dostępne z dwoma silnikami benzynowymi o mocy 200 lub 220 KM w wersji Trophy, współpracującymi z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią EDC. Ponadto jest to jedyny samochód w tym segmencie oferowany z trzema rodzajami zawieszenia, pozwalającymi na dostosowanie pojazdu. do potrzeb użytkownika. Do wyboru jest zawieszenie Sport z kołami w rozmiarze 17 lub 18 cali – uniwersalne i dostosowane do codziennej jazdy, zawieszenie utwardzone Cup
z kołami 18-calowymi – stanowiące kompromis między zachowaniem samochodu na drodze i na torze wyścigowym oraz zawieszenie Trophy z kołami 18-calowymi, przeznaczone zdecydowanie do jazdy wyczynowej, obniżone o 20 mm z przodu i 10 mm z tyłu.

Kolejnym rozwiązaniem zainspirowanym samochodem koncepcyjnym Clio R.S.16 jest układ wydechowy opracowany przez firmę Akrapovič, dostępny seryjnie dla Renault Clio R.S. Trophy. Silnik o mocy 200 KM jest dostępny w wersji samochodu z zawieszeniem Sport i Cup. Moc 220 KM jest oferowana z zawieszeniem Trophy. Wersja Trophy 220 KM uzyskuje przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,6 s, pokonanie 400 m (ze startu zatrzymanego) w czasie 14,5 s oraz prędkość maksymalną 235 km/h.

Nowe Clio R.S. 200 EDC kosztuje od 92 400 zł, a Clio R.S. Trophy 220 EDC od 98 900 zł.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Materiał oryginalny: Renault Clio R.S. Ile kosztuje nowość? - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

D
Denis.Wach

My Renault Clio wzięliśmy z Panek sa jako samochody służbowe dla pracowników naszej firmy. Auta super, bardzo dobrze się prowadzą, o fajnym wyglądnie i przede wszystkim bardzo pakowne jak na swoje niewielkie gabaryty.

Dodaj ogłoszenie