Remont linii tramwajowej na Stogach. Zmiany w organizacji ruchu w rejonie ul. Stryjewskiego, Skiby i Zimnej od piątku 14.08.2020

mk, KU
Utrudnienia w ruchu są uciążliwe nie tylko dla mieszkańców Stogów, ale i osób, które jeżdżą na plażę. Na szczęście remont linii tramwajowej na Stogach dobiega końca Przemyslaw Swiderski

Zmiany w organizacji ruchu na Stogach od 14.08.2020

W piątek, 14 sierpnia 2020 r. ok. godziny 12.00 wprowadzona zostanie zmiana w organizacji ruchu w rejonie ul. Stryjewskiego, Skiby i Zimnej. Udostępniony zostanie przejazd przez skrzyżowanie ul. Stryjewskiego od strony ul. Siennej w kierunku ul. Skiby.

Ruch na tym odcinku odbywał się będzie jednokierunkowo w kierunku ul. Wosia Budzysza i dalej ulicą Skiby.

Wprowadzone zmiany nie dotyczą ruchu tramwajowego. Nie będzie możliwości przejazdu z ul. Zimnej w kierunku ul. Stryjewskiego. Taka organizacja ruchu obowiązywać będzie do zakończenia robót.

Utrudnienia w ruchu są uciążliwe nie tylko dla mieszkańców dzielnicy, ale i osób, które jeżdżą na plażę. Na szczęście remont linii tramwajowej na Stogach dobiega końca.

Remont linii tramwajowej na Stogach. Zmiany w organizacji ru...

Remont linii tramwajowej na Stogach

Umowa z wykonawcą prac, którego liderem jest Aldesa Construcciones Polska Sp. z o.o., podpisana została w czerwcu 2018 r. Z uwagi na szeroki zakres przebudowy linii tramwajowej na Stogi, obejmujący nie tylko linię tramwajową, przystanki, ale też istniejący układ drogowy wraz z całą podziemną infrastrukturą, prace na budowie trwają znacznie dłużej niż zakładał początkowy harmonogram.

Czytaj więcej na temat remontu linii tramwajowej na Stogach >>>

3-kilometrową trasę podzielono na trzy odcinki:

  • ul. Budzysza, od skrzyżowania z ul. Sucharskiego do skrzyżowania z ul. Skiby
  • ul. Stryjewskiego, od skrzyżowania z ul. Skiby (bez skrzyżowania) do skrzyżowania ul. Nowotnej z ul. Kruczą (włącznie) oraz pętla "Pasanil"
  • od skrzyżowania ul. Nowotnej z ul. Kruczą do końca linii tramwajowej, łącznie z pętlą "Stogi Plaża"

W trakcie realizacji natrafiono na duże problemy z biegnącymi pod ziemią instalacjami, które nie figurowały w dokumentacji geodezyjnej. Jak zapowiada DRMG, we wrześniu mają rozpocząć się procedury odbiorowe.

Koszt inwestycji to ok. 117 mln zł. Projekt jest realizowany w ramach GPKM IV a i jest dofinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, dla którego instytucją zarządzającą jest CUPT.

Remont torów na gdańskich Stogach. Pierwszy etap modernizacj...

Nieletni za kółkiem? Są warunki

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie