Przyjazne skarbówki

    Przyjazne skarbówki

    Jacek Klein

    Dziennik Bałtycki

    Dziennik Bałtycki

    Przedsiębiorcy uznali, że w III Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Pomorskim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku pracownicy mają najwyższe kompetencje, są komunikatywni, a jakość obsługi podatnika przez urzędników skarbowych jest najwyższa.
    To rezultat głosowania przedsiębiorców w ramach szóstej edycji konkursu organizowanego przez Business Centre Club, przy współudziale Ministerstwa Finansów. Gdańskie urzędy znalazły się wśród 66 "skarbówek", które zdobyły tytuł "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy - 2008". Prawo do używania tytułu przysługuje im przez rok.

    Celem konkursu jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta, utrzymywanych przez wyróżnione urzędy oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem. Podobnie jak w latach ubiegłych, urzędy skarbowe oceniane były na podstawie sumy punktów przyznanych przez przedsiębiorców w wypełnionej ankiecie konkursowej.

    Ankiety oceniające były przesyłane do kanclerzy lóż regionalnych BCC, którzy koordynowali konkurs na szczeblu regionalnym. W tym roku na konkurs wpłynęło ponad 6 tysięcy ankiet.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Bałtyckim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo