Przerwy w dostawie prądu w województwie pomorskim. Gdzie nie będzie energii? Kiedy brak prądu? Awaria Energa. Aktualizacja 19.11.2021

Tomasz Rowikowski
Wyłączenia prądu na Pomorzu w listopadzie 2021. Na następnych planszach szczegółowe informacje
Wyłączenia prądu na Pomorzu w listopadzie 2021. Na następnych planszach szczegółowe informacje
Udostępnij:
Gdzie nie będzie prądu? Podajemy planowane wyłączenia prądu w największych pomorskich miastach i powiatach w listopadzie 2021. Na liście planowane wyłączenia prądu w miejscowościach m.in. Władysławowo, Jastarnia, Puck, Luziono, Korowa, Gniewino, Choczewo, Trąbki Wielkie, Pruszcz Gd., Skarszewy, Gniew, Pelplin, Starogard Gd., Skórcz, Liniewo, Żukowo, Kartuzy, Kościerzyna, Sopot, Gdynia, Gdańsk. Podajemy godziny odcięcia prądu i konkretne adresy, których dotyczą. KLIKNIJ W GALERIĘ ZDJĘĆ

Wyłączenia prądu na Pomorzu - listopad 2021

Będą czasowe braki energii elektrycznej w wielu miastach w naszym województwie

Podajemy planowane wyłączenia prądu w największych pomorskich miastach. Lepiej być na to przygotowanym.
Podajemy godziny odcięcia prądu i konkretne adresy, których dotyczy.

Bez prądu Władysławowo, Jastarnia, Puck, Luziono, Korowa, Gniewino, Choczewo, Trąbki Wielkie, Pruszcz Gd., Skarszewy, Gniew, Pelplin, Starogard Gd., Skórcz, Liniewo, Żukowo, Kartuzy, Kościerzyna, Sopot, Gdynia, Gdańsk

Sprawdź, kiedy nie będzie prądu w Twojej miejscowości
W galerii zdjęciowej podajemy wykaz godzinowy

Awaria prądu na Pomorzu w październiku 2021

Zgłaszanie awarii w Enerdze

Aktualne wyłączenia:991

SMS: AWARIA na nr 3991

Dla połączeń spoza terenu EOP

+48 58 767 43 50

Infolinia

801 404 404

Kiedy należy skontaktować się z numerem 991?

  • gdy zauważysz uszkodzenia linii energetycznych, uszkodzenia zamknięć lub wejść do obiektów energetycznych (np. zerwane kłódki, uszkodzone zawiasy, otwarte drzwi do stacji transformatorowej)
  • gdy zauważysz, że nie ma prądu w Twojej dzielnicy/miejscowości
  • gdy zauważysz, że licznik działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania lub zagrożenie dla życia i mienia
  • wymieniałeś bezpiecznik przedlicznikowy i zerwałeś plombę

Sprawdź, kiedy nie będzie prądu w Twojej miejscowości
W galerii zdjęciowej podajemy wykaz godzinowy

Gdy zabraknie prądu

  • sprawdź bezpieczniki, jeśli są sprawne:
  • zapytaj sąsiadów, czy oni także nie mają energii elektrycznej, jeśli także nie mają:
  • zobacz, czy nie ma zasilania na całej ulicy, jeśli nie ma:
  • kliknij tu, by sprawdzić, czy ENERGA-OPERATOR wie już o przerwie w dostawie energii, jeśli Twojej miejscowości/dzielnicy nie ma na mapce zgłoś awarię korzystając z formularza zgłoszeniowego lub tel. na 991 ( +48 58 767 43 50 lub 801 404 404 dla klientów dzwoniących spoza obszaru obsługiwanego przez ENERGA-OPERATOR lub gdy zgłaszający przebywa na terenie innego Oddziału niż miejsce zamieszkania) lub wyślij sms o treści AWARIA na numer 3991 i dalej postępuj zgodnie z otrzymanymi instrukcjami

Jak pracuje Pogotowie Energetyczne?

Pracownicy Pogotowia Energetycznego naprawiają bądź zabezpieczają doraźnie w celu późniejszej naprawy uszkodzone linie energetyczne niezależnie od pory dnia, 24 godziny na dobę. W pierwszej kolejności usuwane są awarie stwarzające zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi, np. przewody leżące na ziemi, przewrócone słupy linii energetycznych, zerwane przewody przesyłowe itp. W dalszej kolejności przywracane jest zasilanie domów i obiektów przemysłowych.

Kiedy dochodzi do uszkodzeń sieci energetycznych

Uszkodzenia sieci energetycznej spowodowane są najczęściej czynnikami atmosferycznymi, takimi jak wichury, burze, oblodzenie linii oraz związane z nimi zrywanie przewodów przez spadające pnie i konary drzew. Niekiedy bywają wynikiem kradzieży elementów sieci dystrybucyjnej. Każde zauważone uszkodzenie sieci energetycznej należy zgłaszać pod numer alarmowy 991.

Odbiorca może ponieść koszty związane z przyjazdem Pogotowia Energetycznego w przypadku, kiedy awaria dotyczy wewnętrznej instalacji w budynku, nie należącej majątkowo do ENERGAOPERATOR, takiej jak np. instalacja na klatce schodowej czy w mieszkaniu. Granice dpowiedzialności ustalone są w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub umowie kompleksowej. Stąd też warto informować mieszkańców, aby przed wezwaniem Pogotowia Energetycznego skontaktowali się z zarządcą budynku.

Kiedy za interwencję Pogotowia Energetycznego trzeba zapłacić?

Odbiorca może ponieść koszty związane z przyjazdem Pogotowia Energetycznego w przypadku, gdy awaria dotyczy wewnętrznej instalacji w budynku np. awaria w instalacji na klatce schodowej lub w mieszkaniu, bowiem jest to instalacja nienależąca majątkowo do ENERGA-OPERATOR. Granice odpowiedzialności ustalone są w umowie o świadczenie usługi dystrybucji lub umowie kompleksowej. Stąd też warto przed wezwaniem Pogotowia Energetycznego skontaktować się najpierw z zarządcą budynku.

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

Zakupy róbmy racjonalnie a nie emocjonalnie KOMENTARZ

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie