Przekop Mierzei Wiślanej. Czy to się nam opłaca?

Tomasz Słomczyński
opr. M.Majchrzak
W sprawie kanału przez Mierzeję Wiślaną od dawna stawiane są te same pytania. Czy budowa kanału żeglugowego w ogóle się opłaca? Czy w wyniku budowy pojawią się szkody w środowisku? Czy budowa kanału jest sprawą polityczną? Padają różne odpowiedzi.

W sprawie kanału przez Mierzeję Wiślaną od dawna stawiane są te same pytania. Czy budowa kanału żeglugowego w ogóle się opłaca? Czy w wyniku budowy pojawią się szkody w środowisku? Czy budowa kanału jest sprawą polityczną? Padają różne odpowiedzi. W sprawie kanału przez Mierzeję Wiślaną od dawna stawiane są te same pytania. Czy budowa kanału żeglugowego w ogóle się opłaca? Czy w wyniku budowy pojawią się szkody w środowisku? Czy budowa kanału jest sprawą polityczną? Padają różne odpowiedzi.

Chcesz więcej?

Kup prenumeratę cyfrową i ciesz się nieograniczonym dostępem do najlepszych artykułów w jednym miejscu

Subskrybuj

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 4

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

s
saht

przekopcie przy samej granicy z ruskimi, to im będzie zależeć na moście, a dla nas będzie spokój z miejscowościami na mierzei. będzie trochę dalej, żeby wypłynąc w morze ale to oi tak wart, zresztą znacznie bliżej niż ruski kanał

J
JMK

Za głupotę naszego byłego ministra obrony - p.Radosława Sikorskiego ( wtedy w PiS) trzeba płacić. Rosjanie udostępnili w latach 90-tych Cieśninę Pilawska dla swobodnej żeglugi zgodnie z dwustronną umową z 1946 roku. Po tym jak p.Sikorski zadecydował o ujawnieniu tajnych dokumentów UW( Układu Warszawskiego ), które zgodnie z umową rządową mieliśmy jako Polska obowiązek zachować w tajemnicy przez ileś tam lat jeszcze, Rosjanie odstąpili od umowy o swobodnej żegludze przez cieśninę.

g
gość

Powyższy kanał ma 27 km długości. Łączy Amsterdam z Morzem Północnym.
U nas problem narodowy 2 km kanału. Lepiej o tym nie piszcie, bo wstyd.

j
jasiu

Wszystkie prace publiczne pobudzają gospodarkę regionu. Może zaangażują się do przekopu więżniowie z małym wyrokiem , alimenciarze, dłużnicy ZUS-u , US-wego ?

Dodaj ogłoszenie