Promy Stena Line w Remontowej SA

Jacek Sieński
TALLINK
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Kontrakt dotyczący przebudowy dwóch promów samochodowo- pasażerskich Ro - Pax Superfast VII i Superfast VIII podpisała Gdańska Stocznia Remontowa SA ze szwedzką firmą promową Stena Line AB. Szwedzki armator od lat współpracuje z gdańską stocznią, w której są remontowane i przebudowywane jego statki.

- Oba promy będą dostosowane do wymagań armatora i linii, na których mają pływać - poinformował Marek Sokołowski, dyrektor Biura ds. Przebudów Remontowej SA. - W stoczni zmienią się z promów nocnych na dzienne. Promy nocne pokonują większe odcinki tras w porze nocnej. Muszą znajdować się więc na nich kabiny dla pasażerów. Przebudowa promów będzie polegała na usunięciu kabin pasażerskich z pokładów nr 7 i 8. Zastąpią je otwarte przestrzenie pasażerskie z restauracjami, barami i pomieszczeniami o rekreacyjnymi. Na promach mają być też zmodernizowane pokłady nr 5, razem ze wszystkimi systemami. Zatem stoczniowcy będą mieli co robić. Zwłaszcza, że termin wykonania przebudowy obu statków jest ekspresowy.

Równoczesne wpłynięcie Superfast VII i Superfast VIII do Gdańska przewidziane jest w drugiej połowie sierpnia. Są to statki mające długość po 203 m, szerokość - po 25 m i zanurzenie - po 6,6 m. Na pokładach mieszczą po 729 pasażerów i 660 aut.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie