Producenci żywności wystawili się w Krynicy

Tomasz Chudzyński
Producenci żywności wystawili się w Krynicy
Producenci żywności wystawili się w Krynicy Tomasz Chudzyński
Producenci produktów spożywczych, od pieczywa, przez wędliny, przetwory owocowo-warzywne, kawę, dostawcy, właściciele sklepów uczestniczyli w targach Handlu Pomorza. Wśród wystawców były firmy Tarczyński, Pamapol, Pudliszki, Hortex, Nestle i wiele innych. Wystawców gościł podobnie jak w latach ubiegłych krynicki Hotel Kahlberg.

- Targi umożliwiły uczestnikom nawiązanie biznesowych kontaktów, wymiany doświadczeń kontaktów i zaplanowanie rozwoju swojej działalności gospodarczej - mówi Beata Rychcik z zespołu organizującego krynickie targi. - Targi organizowane są cyklicznie, od ośmiu lat. To wydarzenie ma wpływać na rozwój branży spożywczo-handlowej, m.in. na Pomorzu.

Elementami targów były motywujący klientów do zakupów konkurs, dodatkowe bonusy dla pierwszych odwiedzających a przygotowane przez wystawców ekspozycje produktów wzięły udział w konkursie na „Magnetyczne stoisko”

- Można na targach fajnie sprzedać, są klienci, którzy są mocno zaangażowani w zakupy, w akcje, wystawki, dodatkowe ekspozycje - zaznacza Alicja Sikorska, menedżer Pamapolu. - Dobre było to, że pierwszych 10 klientów zostało nagrodzonych kuponami. Jeden dzień targów przyniósł mojej firmie utarg równy miesięcznym obrotom.

Zaznaczmy, Handel Pomorza, spółka z siedzibą w Malborku, dysponuje siecią 15 sklepów, funkcjonujących pod marką Sokół. Sklepy mieszą się m.in. w Malborku, Sztumie, Kwidzynie, Tczewie, Elblągu, Pasłęku, Starogardzie Gdańskim czy Mikołajkach Pomorskich.

- Cele tego wyjątkowego spotkania to poprawa konkurencyjności firm należących do sieci i współpracujących z nią, zapewnienie właściwej komunikacji marketingowej oraz poprawa relacji z klientami - dodaje Beata Rychcik. - Dodatkowym celem było zaakcentowanie, że także mniejsze sieci z polskiej grupy kapitałowej mogą równać się z biznesowymi kolosami w zakresie strategii społecznej odpowiedzialność biznesu.

Targi w Krynicy Morskiej miały także nie tylko czysto gospodarczy aspekt. W ramach wprowadzania strategii odpowiedzialności społecznej biznesu (CSR) przygotowane zostało edukacyjne stoisko i gra terenowa pn. „Skarby Handlu Pomorza”, gdzie główną nagrodą była skrzynia ze skarbami - słodyczami, kawą oraz voucherem na bowling. Uczestnicy umieścili na drzewie również budkę lęgową dla ptaków.

Według  podejścia CSR, firmy muszą, oprócz realizacji wszystkich wymogów formalnych i prawnych, inwestować m.in. w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska oraz relacje z klientami, służące m.in. poprawie innowacyjności firm.

- Odpowiedzialność za środowisko naturalne nie jest mi obca, ale wieszanie budki lęgowej dla ptaków to kolejny krok w mojej edukacji w zakresie strategii CSR w aspekcie ekologicznym - dodała Monika Mikielewicz, z firmy Stella Pack, produkującej worki na śmieci oraz niechemiczne środki czystości.

Drożyzna nad Bałtykiem. Lepiej wyjechać za granicę?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie