MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Producenci żywności wystawili się w Krynicy

Tomasz Chudzyński
Producenci żywności wystawili się w Krynicy
Producenci żywności wystawili się w Krynicy Tomasz Chudzyński
Producenci produktów spożywczych, od pieczywa, przez wędliny, przetwory owocowo-warzywne, kawę, dostawcy, właściciele sklepów uczestniczyli w targach Handlu Pomorza. Wśród wystawców były firmy Tarczyński, Pamapol, Pudliszki, Hortex, Nestle i wiele innych. Wystawców gościł podobnie jak w latach ubiegłych krynicki Hotel Kahlberg.

- Targi umożliwiły uczestnikom nawiązanie biznesowych kontaktów, wymiany doświadczeń kontaktów i zaplanowanie rozwoju swojej działalności gospodarczej - mówi Beata Rychcik z zespołu organizującego krynickie targi. - Targi organizowane są cyklicznie, od ośmiu lat. To wydarzenie ma wpływać na rozwój branży spożywczo-handlowej, m.in. na Pomorzu.

Elementami targów były motywujący klientów do zakupów konkurs, dodatkowe bonusy dla pierwszych odwiedzających a przygotowane przez wystawców ekspozycje produktów wzięły udział w konkursie na „Magnetyczne stoisko”

- Można na targach fajnie sprzedać, są klienci, którzy są mocno zaangażowani w zakupy, w akcje, wystawki, dodatkowe ekspozycje - zaznacza Alicja Sikorska, menedżer Pamapolu. - Dobre było to, że pierwszych 10 klientów zostało nagrodzonych kuponami. Jeden dzień targów przyniósł mojej firmie utarg równy miesięcznym obrotom.

Zaznaczmy, Handel Pomorza, spółka z siedzibą w Malborku, dysponuje siecią 15 sklepów, funkcjonujących pod marką Sokół. Sklepy mieszą się m.in. w Malborku, Sztumie, Kwidzynie, Tczewie, Elblągu, Pasłęku, Starogardzie Gdańskim czy Mikołajkach Pomorskich.

- Cele tego wyjątkowego spotkania to poprawa konkurencyjności firm należących do sieci i współpracujących z nią, zapewnienie właściwej komunikacji marketingowej oraz poprawa relacji z klientami - dodaje Beata Rychcik. - Dodatkowym celem było zaakcentowanie, że także mniejsze sieci z polskiej grupy kapitałowej mogą równać się z biznesowymi kolosami w zakresie strategii społecznej odpowiedzialność biznesu.

Targi w Krynicy Morskiej miały także nie tylko czysto gospodarczy aspekt. W ramach wprowadzania strategii odpowiedzialności społecznej biznesu (CSR) przygotowane zostało edukacyjne stoisko i gra terenowa pn. „Skarby Handlu Pomorza”, gdzie główną nagrodą była skrzynia ze skarbami - słodyczami, kawą oraz voucherem na bowling. Uczestnicy umieścili na drzewie również budkę lęgową dla ptaków.

Według  podejścia CSR, firmy muszą, oprócz realizacji wszystkich wymogów formalnych i prawnych, inwestować m.in. w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska oraz relacje z klientami, służące m.in. poprawie innowacyjności firm.

- Odpowiedzialność za środowisko naturalne nie jest mi obca, ale wieszanie budki lęgowej dla ptaków to kolejny krok w mojej edukacji w zakresie strategii CSR w aspekcie ekologicznym - dodała Monika Mikielewicz, z firmy Stella Pack, produkującej worki na śmieci oraz niechemiczne środki czystości.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki