Usługa umożliwia kontrolę zużycia w oparciu o rzeczywiste wskazania licznika.
- To pozwala dostrzec różnice w poborze energii w poszczególnych miesiącach i lepiej nią zarządzać - zapewnia Beata Ostrowska, rzeczniczka Grupy Energa.
Przez pierwszy miesiąc usługa "Rozliczenia Rzeczywiste" dostępna będzie tylko dla klientów z gdańskiego i słupskiego obszaru działania Energi. Pozostali klienci będą mogli skorzystać z oferty do końca roku.
Internauci poprzez specjalną zakładkę w eBOK mogą raz w miesiącu podać stan licznika, dzięki czemu rozliczona zostanie faktycznie zużyta w danym okresie energia. Aby zapłacić elektroniczną fakturę, klient musi założyć konto na eBOK i elektronicznie złożyć wniosek o skorzystanie z produktu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?