Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pomorze: Nowe billboardy na ulicach miast, także po angielsku

Dagmara Olesińska
Samochód, który rozbił się o puszkę piwa - taki obrazek pojawił się 1 czerwca na 100 billboardach i citylightach na całym Pomorzu. To kolejna odsłona kampanii społecznej miasta Gdańska "Kieruj bez procentów". Ponieważ prowadzona będzie w trakcie Euro 2012, wizualizacje przygotowano w dwóch językach: polskim i angielskim.

- Główny cel to podniesienie poziomu bezpieczeństwa na drogach - wyjaśnia Radosław Nowak z Gdańskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień.

Od 8 czerwca w około 110 lokalach - dyskotekach, klubach i restauracjach trwać będzie akcja "Baw się dobrze - wracaj bezpiecznie".

- W jej ramach w lokalach pojawią się m.in. podkładki pod piwo z napisem "don't drink and drive", a także plakaty informujące o obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących alkoholu i innych używek. W przerwach transmisji meczów DJ będzie puszczał rapowy dżingiel zachęcający, by nie kierować samochodem po spożyciu alkoholu - zapowiada Nowak.

W tegorocznej edycji kampanii bierze udział dziewięć pomorskich miast. Jej partnerami są m.in. Pomorska Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Wojewódzka Policji i Fundacja "Krzyś".

Patronem medialnym przedsięwzięcia jest redakcja "Dziennika Bałtyckiego".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki