- W podręczniku znajdują się porady, jak kreować, rozwijać produkty turystyczne oraz tworzyć sieć współpracy - informuje Adriana Kluczyńska z GOT -GCB. - W lepszym zrozumieniu kreowania produktów turystyki biznesowej pomagają przykłady dobrych praktyk np. z Antwerpii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, stanu Alabama w USA.
- Na przykładzie Berlina pokazujemy, jak wykorzystać elementy związane z przemianami w Europie, z obaleniem muru berlińskiego - mówi Jarosław Marciuk, współautor tego podręcznika. Jednym z niemieckich pomysłów na turystyczny biznes (oparty na historii) i utrwalanie w pamięci ludzi tego, kto w Europie wywalczył wolność, jest sprzedaż kawałków historycznego muru. Może u nas uda się jeszcze coś sprzedać ze stoczni, w której rodziła się wolność dla świata?
Publikacja dostępna jest na stronie gdanskconvention.pl w zakładce "Do pobrania". Jej powstanie, a także stworzenie czterech ofert zwiedzania dla biznesmenów to efekty realizacji projektu: "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Koszt: prawie 2,9 mln zł. Wsparcia udzieliła UE.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?