- Niektórzy podszywają się pod pracowników Grupy Energa, a do firmy codziennie zgłaszają się dziesiątki klientów, by się upewnić, czy prowadzimy taką akcję. Grupa Energa nie prowadzi w domach klientów żadnej akcji podpisywania lub aneksowania umów - mówi Beata Ostrowska z Grupy Energa i zapewnia, że zmiana taryf, zatwierdzona przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, nie pociąga za sobą konieczności podpisania nowej bądź aneksowania dotychczasowej umowy. Klienci Energi korzystają z obniżonych cen w ramach umowy ramowej.
Powinniśmy wystrzegać się podpisywania jakichkolwiek umów "w drzwiach".
Dla klientów, którzy podejrzewają, że nieświadomie zawarli umowę ze sprzedawcą innym niż Energa, mają wątpliwości co do zapisów przedstawionych dokumentów lub chcą się dowiedzieć więcej o zasadach zmiany sprzedawcy, firma uruchomiła specjalny numer telefonu 555 555 577.
[email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?