Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego zgłosił dwa projekty. W kategorii: Kampania PR/online PR - "Czas na Bałtyk"; w kategorii: Działalność promocyjna Grand Prix - "Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego".
W dwóch kategoriach: Kampania PR/online PR oraz Wydawnictwo promocyjne - walczy gdyński Urząd Miasta. Chodzi o projekty "Kampania informacyjna Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości" oraz "Navigator Gdyni".
Malbork przystąpił do konkursu z projektem "Magic Malbork", a Słupsk - "Jubileusz Miasta Słupska" (oba projekty w kategorii Event) .
Najwięcej kampanii promocyjnych wystawił do konkursu gdański Urząd Miejski. W kategorii Kampania reklamowa jest to projekt "Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska - 2010", w Kampanii PR/online PR - "Fale GDN", w kategorii: Event - "Blog Forum Gdańsk 2010", a w kategorii: Wydawnictwo promocyjne - "Europejski Poeta Wolności" i "Katalog obiektów konferencyjnych województwa pomorskiego - Gdańsk and Region - where bussiness meets", natomiast z zakresu Działalności promocyjnej Grand Prix - "Program badawczy dla miasta Gdańska 2007".
- Rozstrzygnięcie konkursów nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, 20-21 września br. w Warszawie - informuje Karolina Koziej z Citybell, reprezentantka organizatorów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?