Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polsat Plus Arena Gdynia to nowa nazwa hali wielofunkcyjnej na Wzgórzu św. Maksymiliana. Umowa podpisana zostanie na cztery lata

Rafał Rusiecki
Rafał Rusiecki
Sportowo-widowiskowa hala w Gdyni znalazła dwóch partnerów tytularnych
Sportowo-widowiskowa hala w Gdyni znalazła dwóch partnerów tytularnych Przemyslaw Swiderski
Zlokalizowana na Wzgórzu św. Maksymiliana wielofunkcyjna gdyńska hala będzie nosić nazwę Polsat Plus Arena Gdynia. Otwarty pod koniec 2008 roku obiekt będzie miał dwóch partnerów tytularnych na cztery lata. Całkowite wynagrodzenie dla miasta za ten okres wyniesie 9 milionów 840 tysięcy złotych brutto.

Polsat Plus Arena Gdynia - nowa nazwa, znani sponsorzy tytularni

Hala początkowo miała oficjalną nazwę Hala Sportowo-Widowiskowa w Gdyni, a od 2013 roku funkcjonowała jako Gdynia Arena. Obiekt kształtem przypomina skorupę żółwia, a użyte w konstrukcji dachu maszty i liny nawiązują do symboliki morskiej.

– Gdynia Arena jest jedną z wizytówek naszego miasta. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, iż to właśnie Telewizja Polsat, tak renomowany i bogaty w doświadczenie podmiot, będzie naszym partnerem w tym projekcie. Z Grupą Polsat Plus współpracowaliśmy w przeszłości przy wielu spektakularnych projektach i zawsze ta współpraca była na bardzo wysokim poziomie. Mecenat tytularny nad obiektem stanowi więc kolejny, owocny etap w naszych relacjach – mówi Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni.

Umowa podpisana zostanie na cztery lata.

- Gdynia to fantastyczne miasto. W najnowszym rankingu została uznana za miasto o najwyższym poziomie szczęścia mieszkańców. Jesteśmy pod niesamowitym wrażeniem tego, jak Gdynia rozwija się i jakim jest doskonałym miejscem zarówno do pracy, jak i życia. I to nas łączy – my też jako Grupa Polsat Plus zapewniamy usługi, które mają na co dzień ułatwiać życie, czynić je prostszym i przyjemniejszym, czyli po prostu szczęśliwszym – mówi Zygmunt Solorz, założyciel i właściciel Grupy Polsat Plus.

Gdyński magistrat nie kryje przy tym, ile pieniędzy otrzyma w ramach tej nowej współpracy. Przez cztery lata miasto zarobi prawie 10 milionów złotych.

– W ramach ogłoszonego konkursu wpłynęła jedna oferta spełniająca wymogi formalne, która została zatwierdzona przez komisję. Zaproponowany czas trwania umowy to 4 lata, a całkowite wynagrodzenie dla miasta za ten okres wyniesie 9 mln 840 tys. zł brutto. Do ustalenia pozostają szczegóły w zakresie działań marketingowo-promocyjnych, a także kalendarza wydarzeń, które Partner, zgodnie z ofertą, zamierza zorganizować w gdyńskiej arenie - wyjaśnia Rafał Klajnert, sekretarz miasta i dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki