Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels znajdujące się nad polskim morzem gościły łącznie blisko 340 tys. osób, czyli niemal dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku (w 2021 r. z oferty Grano Hotels skorzystało nieco ponad 180 tys. osób). Jednocześnie liczba wynajętych pokoi zwiększyła się o ponad 100 proc. z poziomu 73 tys. do 148 tys.
Pozytywny wpływ na zwiększenie liczby gości oraz wynajętych pokoi miało przede wszystkim powiększenie sieci. W minionym roku w jej skład włączony został Hotel Almond mieszczący się przy ulicy Toruńskiej w centrum Gdańska. Do użytkowania zostały również przekazane luksusowe apartamenty w ramach prestiżowego kompleksu Sol Marina zlokalizowanego nieopodal Wyspy Sobieszewskiej w Gdańsku. Ciekawostką jest, że każdy z lokali Sol Mariny wyposażony jest m.in. we własną saunę.
CZYTAJ TAKŻE: Weekend z rodziną nad morzem. Oto TOP 10 miejsc na zimowy weekend nad Bałtykiem. Tak głosowali Polacy [RANKING]
- Miniony rok, mimo wymagającej sytuacji rynkowej, był dla nas bardzo udany. Poszerzyliśmy naszą ofertę luksusowych pokoi hotelowych i apartamentów na wynajem o dwa nowe obiekty. Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją naszych klientów. W efekcie wynajęli oni łącznie dwa razy więcej jednostek hotelowych niż rok wcześniej, co przełożyło się jednocześnie na podwojenie liczby gości korzystających z naszej oferty. Potwierdza to jednoznacznie, że Gdańsk i okolice pozostają cały czas jedną z najbardziej popularnych destynacji wakacyjnych oraz ulubionych kierunków turystyki biznesowej – powiedział Dariusz Radtke, prezes zarządu Grano Group.
Sieć Grano Hotels w minionym roku mocno angażowała się również w działania skierowane do lokalnej społeczności.
- Zorganizowaliśmy m.in. dwie edycje Turnieju Number One Cup zrzeszającego młodych adeptów piłki nożnej. Objęliśmy także Mecenatem Euro Chamber Music Festival, czyli największy w północnej Polsce festiwal muzyki kameralnej. Byliśmy partnerem festiwalu Męskie Granie w Gdańsku oraz meczu FC SHAKHTAR. Braliśmy również udział w biegu Race For the Cure organizowanym przez Fundacja OmeaLife, a także aktywnie wspieraliśmy uchodźców z Ukrainy. Wszystkie działania prowadziliśmy zgodnie z nowymi regułami w obszarze CSR opracowanymi dla całej grupy” – podkreślił Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Grano Hotels.
Grano Hotels to sieć hoteli i apartamentów należąca do Grano Group. Do obiektów sygnowanych marką Grano Hotels należą Hotel Number by Grano, Hotel Grano, Hotel Almond, a także Grano Apartments (Nowa Motława, Premium Stare Miasto oraz Sol Marina). Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii gdańskiej Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

Hotel Mirada Del Mar
Otoczony zielenią i stuletnimi sosnami, położony w…
kup teraz

Hotel Fariones
Najstarszy hotel na wyspie w zupełnie nowej odsłon…
kup teraz

Hotel Barceló Margaritas Royal Level
Najnowsza część znanego i lubianego hotelu Barceló…
kup teraz

Hotel Royal Hideaway Corales Beach
Niepowtarzalny klimat i wyjątkowa atmosfera w jedn…
kup teraz

Hotel Savoy Palace
Pięknie położony, ze wspaniałym widokiem na Ocean …
kup teraz

Hotel Secrets Bahía Real Resort & Spa
Tu poczujesz się jak we śnie! Jedyny w swoim rodza…
Francja podwyższy wiek emerytalny. Protesty na miarę żółtych kamizelek